Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stofanet mener vi sender spam?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vores sælgere sender en masse  mails ud i løbet af dagen, men pludselig i går begyndte der at komme fejlmeddelelser når vi ville sende til Stofanet mails, som siger at vores mails ligner spam. Vi sender selvfølgelig ikke spam, og det er generelt meget få mails vi sender til stofanet kunder, så jeg synes det er meget mærkeligt? er der nogen som kan hjælpe? 

Mvh

Jesper

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ville da kontakte Stofanet asap og spørge dem, hvordan I sammen kan rette fejlen.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg forsøgt, men de har sgu ikke bare lige en afdeling som kan hjælpe med sådanne problemer. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender I til enkeltmodtager, eller sender I til en masse BCC?

Visse mailudbydere betragter forsendelser til xxxxBCC som spam.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sender til enkeltmodtagere. Aldrig flere mails på en gang. 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket domæne sender du fra? Og har du opsat SPF record?

Prøv at søge på SPF record her på amino, der er utallige tråde der kan hjælpe dig på rette vej er næsten sikker på at det er her problemet er.

SPF record er en metode til at verificere at man har lov til fra et specifik domæne, at sende mails fra en specifik mailserver og man derfor ikke er spammer.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Fortæller Stofa ikke hvad det er for parametre der trigger deres spamfilter? Det står sandsynligvis i fejlmeddelelserne hvad det er der er udløsende, hvis ikke det står i fejlmeddelelsen, så få Stofa-support til at sende jer et uddrag fra deres log hvor det fremgår hvilke faktorer der udløser spam-alarmen på jeres mails.

Hvis I ikke selv hoster jeres mailserver, så er det en opgave for jeres hoster/udbyder at tage "snakken" med Stofas support, så skulle det gerne blive løst.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)