Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min artikel/side kommer ikke på google?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Det kan måske godt være det er et dumt spørgsmål, og sorry for det.. ;)

Jeg har for et par dage siden lavet en artikel om tør hovedbund på mit affiliate site.

- Jeg fandt et godt søgerord.

- Skrev en god artikel.

Jeg har været spændt på at se hvordan den ville ranke på google, men.. nu har den været oppe i ca 4 dage uden at jeg overhovedet kan finde den på google?

Håber ikke det lyder alt for dumt?

Siden jeg taler om er :http://modehylden.dk/toer-hovedbund

På forhånd tak.

Mvh. Zuza

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En hurtig søgning på urlen i Google gav mig artiklen som første resultat.

Istedet for at skrive endnu et indlæg som vil blive nedstemt, så editer jeg.
Havde der nu været skrevet at han ikke kunne finde artiklen i Google på hans valgte søgeord, så havde det jo været noget andet. Det jeg fik ud af at læse hans indlæg, var at hans side artikel ikke var blevet indekseret. Hvilket også var derfor mit svar blev det som det blev. Kan selvfølgelig være at jeg havde haft søvnige øjne på tidspunktet, men ærligtalt så kan jeg endnu ikke se hvorfor mit svar skulle have været anderledes.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, dog ikke hvis man søger på det søge ord jeg har brugt?

Hvis man søger på Tør hovedbund, kommer den ikke frem ?

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg søger på det URL får jeg det op på første side.

Også?

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Zuza:
Hvis jeg søger på det URL får jeg det op på første side

Netop - som PO skriver.  Pointen er, at det ikke giver mening at søge på en URL man allerede kender.  Det afføder ikke et opslag i google på andet end netop den angivne URL.. Surprise

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og ret titlen på din side til "Tør hovedbund - få gode tips mod tør hovedbund"

Nu laver jeg så et aktivt link til din side omkring tør hovedbund, men du skal nok ud at have fat i nogle flere links til din side for at det rigtigt batter noget.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:
Zuza:
Hvis jeg søger på det URL får jeg det op på første side

Netop - som PO skriver.  Pointen er, at det ikke giver mening at søge på en URL man allerede kender.  Det afføder ikke et opslag i google på andet end netop den angivne URL.. Surprise

Enten har du eller jeg misset et eller andet med formålet af hans indlæg. Det jeg kom frem til var at Zuza's artikel endnu ikke var indekseret af Google. Derfor var mit svar også kort og kontant. Jeg kan selvfølgelig godt følge dig, men hvis hans indlæg havde været formuleret, bare en lille smule mere imod at artiklen ikke var at finde på det valgte søgeord, så havde mit svar også været helt anderledes. Selv hans titel for debatten får mig frem til det samme svar, at hans artikel ikke er blevet indekseret.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de forskellige svar.

Med hensyn til at google skal indekserer mine “artikler”, er der noget jeg kan gøre for at fremme processen? 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Zuza:
Med hensyn til at google skal indekserer mine “artikler”, er der noget jeg kan gøre for at fremme processen? 

Yes, links. Med det link som blev lavet lidt tidligere, er der sikkert allerede en crawler på din side. Amino har nærmest deres egen crawler boende fast på siden.

Jo flere links du får til din side - gode links, altså, jo oftere kommer Google forbi hvilket giver en hurtigere indekseringstid.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)