Hej jeg er 14 år. Jeg søger en Sponsor der kan sponsorere en Minecraft Server til mig jeg laver selv videoer til min Youtube kanal Jeg vil starte en helt ny Minecraft Server op jeg mangler bare en der kan sponsorere en Server til mig da en server hvor der kan være 36 spiller inde på samme til kan koste 200 kr. Om måneden kan det blive lidt dyrt så jeg leder efter en sponsor der kan sponsorere en cirka 36 slots server Jeg kan sætte reklame rundt i "Spawn" der hvor man starter på serveren og jeg kan lave reklame i mine youtube videoer der kan også være link i beskrivelsen i videoerne til sponsorerens hjemmeside og hvis de har et logo kan de sende det til mig og jeg kan have det i hjørnet i mine videoer men hvis du har et Minecraft Server Firma og har muligheden at sponsorer en server så må du meget gerne skrive hvis der er noget du vil vide mere af må du meget gerne kommentere eller skrive til mig og vi kan finde ud af noget :)
Friskt at du prøver, respekt for det. Når dét så er sagt, så er din tekst meget mangelfuld, i forhold til at lokke en eventuel sponsor til at købe dig en server.
Hvor mange abonnenter har du på Youtube?
Hvad hedder din kanal? (link)
Hvilken målgruppe er dine views på Youtube?
Derudover, da dette er et iværksætter forum, er der en del der selv kæmper med at få økonomien til at køre rundt, så det er et svært sted at søge.
Hvis du er dygtig til at sælge dig selv og har nok views og, eller, abonnenter på Youtube, kan det være at du har heldet hos et server hosting firma, hvis du kontakter dem direkte :)
Er der en grund til at du ikke selv kan tjene 200 kroner om måneden? Du er gammel nok til at løbe med aviser, f.eks. :)
Hej jeg er 14 år. Jeg søger en Sponsor der kan sponsorere en Minecraft Server til mig jeg laver selv videoer til min Youtube kanal Jeg vil starte en helt ny Minecraft Server op jeg mangler bare en der kan sponsorere en Server til mig da en server hvor der kan være 36 spiller inde på samme til kan koste 200 kr. Om måneden kan det blive lidt dyrt så jeg leder efter en sponsor der kan sponsorere en cirka 36 slots server Jeg kan sætte reklame rundt i "Spawn" der hvor man starter på serveren og jeg kan lave reklame i mine youtube videoer der kan også være link i beskrivelsen i videoerne til sponsorerens hjemmeside og hvis de har et logo kan de sende det til mig og jeg kan have det i hjørnet i mine videoer men hvis du har et Minecraft Server Firma og har muligheden at sponsorer en server så må du meget gerne skrive hvis der er noget du vil vide mere af må du meget gerne kommentere eller skrive til mig og vi kan finde ud af noget :)
Hey jeg hedder William og søger en minecraft server sponsere jeg har siddet og kikket på nogen minecraft serveren men jeg vil selv rigtig gerne have en men har ikke lige sådan råd fordi at jeg Streamer tit så jeg spare op til at jeg kan få en blue Snowball jeg søger derfor en sponsere til en minecraft server jeg skal nok sørge for reklamation og at i vil have mig til hvis i vil sponsorere mig så skriv lige en kommentar til mig så jeg kan se at der er nogen der vil jeg har også en ide og at få jeres logo på min skærm når jeg streamer så folk kan se at jeg er sponsoreret af jer Så her kommer der lide info om mig selv [ Navn: William ][Alder: 12][YT Navn: Willysverden][Twitch Navn: William8355]Der er links i bunden jeg håber at i var interesseret i mig hvis i var så skriv til mig :D 8Link til YT https://www.youtube.com/channel/UCz_z0Th7qJnPyxTYyJwIv4Q )(link til twitch https://www.twitch.tv/william8355/profile VIGTIGT PS DET KOSTER CA 50 TIL 100 KR FOR SERVEREN BARE SÅ I VED DET