Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis fragt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  www.vendelbodesign.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Hvad er jeres erfaring med gratis fragt?

Booster dette jeres salg? Eller er det bare endnu en udgift.

Mvh

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:12

Hej Vendelbodesign,

Det er begge dele kan man sige, fra vores erfaringer.

Hvis vi vælger at køre en fri  fragt kampagne i to-tre dage, sælger vi noget mere, men det er forskelligt om mersalget dækker de ekstra omkostninger som vi har, eller om det blot bliver en meromkostning, som vi hos os kører som en markedsføringsomkostning. 

Men for det meste, så er det noget der hitter, og mersalget overgår de omkostninger vi har i forbindelse med kampagnen. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 12:39

Har valgt at tilbyde fri fragt til alle køb på hele min shop, men er stadigvæk alt for tidligt at sige om det er en god ide. 

Inden man kan give tilbud på diverse produkter, skal man altid have medregnet de udgifter der er til fragt også. 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06

Hej,

Jeg plejer at køre med gratis fragt over et bestemt beløb. Jeg har kørt forskellige splittest, og det er det jeg kan se virker bedst for mit vedkommende i hvert fald :-) 

Mvh

/Jakob

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 13:30

Hej Vendeldo.

Hos http://produkt-guiden.dk

Kørte med en måneds gratis fragt og det gav ikke et mersalg i forhold til en måned tidligere.

Så jeg tror ikke rigtig på ideen, tror folk har affundet sig med at skulle betale lidt i fragt for at få en vare tilsendt.
Dog tager vi også "kun" 45,00 kr. i fragt.

Dbh.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:22

Jeg har de bedste erfaringer med gratis fragt ved en given ordrestørrelse. Det motiverer kunderne til at købe mere pr. ordre og eliminerer samtidig de helt små, underskudsgivende bestillinger. Du kan teste dig til meget i den sammenhæng. 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 16:50

Mads Hvejsel:
Så jeg tror ikke rigtig på ideen, tror folk har affundet sig med at skulle betale lidt i fragt for at få en vare tilsendt.
Dog tager vi også "kun" 45,00 kr. i fragt.

Som forbruger har jeg flere indgangsvinkler til det:

Tøj og sko = f.eks. Zalando, hvor både forsendelse og retur er gratis. Det er en vigtig faktor, når jeg ikke kan vide, om tingene passer.

Lækkert grej = Hvis siden er god, så skal jeg nok finde "lidt ekstra" op til de 500, der tit er grænsen for gratis fragt.

Nødvendigt tilbehør (batterier, memory-cards, kontorartikler) = en vurdering fra gang til gang: Er det billigere for mig at starte bilen og køre selv eller er det en ok pris for at få tingene sendt? Ved max. 50 kr. tænker jeg mig ikke om så længe. Det kan jeg næsten ikke selv hente tingene for. Smertegrænsen er 65-70 kr. Så finder jeg en anden, der kan levere billigere eller starter øsen.

Fra København
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 17:33

Hej Vendelbodesign,
Jeg har erfaret, at det afhænger af hvilke produkter der er tale om. Hvis der er tale om billige produkter hvor fragten ofte kommer op på samme niveau som produktet så er der mange kunder som springer fra og hermed vil det være en god idé at tilbyde gratis fragt.

Men når der er tale om lidt dyre produkter så har jeg ikke oplevet et problem med en kunde der været utilfreds med fragtprisen. 

F.eks. tager vi på www.kjaertrading.dk kun den takst som Post Danmark gør og selvom der købes ind i store mængder så har kunderne aldrig været utilfreds med, at fragtprisen kommer oveni.

VisionVentures.dk - Vi investerer kapital, kompetencer og tager aktivt ejerskab

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)