Er der nogle som har gode erfaringer med Elance, jeg overvejer at hyre en over Elance og vil gerne høre det er billigt og hvordan hele processen forløber, til slut og hvordan jeg skal bære mig af fra start til slut ?
Jeg har gode erfaringer, men jeg kan også selv programmere og har derfor gode forudsætninger for at følge projektet. Det har mest været simple (tidskrævende) opgaver jeg som jeg har outsourcet. På Marketers får du 50$ til elance i.f.b. med dit medlemskab, hvor du også finder et Webinar vedrørende Elance outsourcing. Det kunne være en god tilgang til det.
Jeg har også gode erfaringer, men det er sjældent, at du kan ansætte en freelancer derinde og så kører projektet bare - Dels er der ofte mange der byder som ikke kan løfte opgaven og dels så læser de sjældent hele beskrivelsen.
Giv dem hele beskrivelsen og så igen lidt af gangen, det syntes jeg virker bedre, men det kræver også meget mere arbejde fra dig.
Sidst men vigtigst acceptere kun de freelancer der skal have betaling når projektet er 100% færdig ikke delbetalinger.
Mange tak for svar, jeg tror jeg vil sætte mig ind i det der Elance. Jeg overvejer at ansætte en kineser som har en meget høj score, og har også set hans portefølje. Men vil sætte mig ekstra ind i det.