Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du plads i din nyhedsmail til min reklame?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger nogle der sender nyhedsmails ud hvis kunder kunne være interesseret i mine produkter, i så fald vil jeg gerne betale for link, omtale og billede i din nyhedsmail. Pris kan vi tale om efter kvalitet af nyhedsmailen og aktive læsere, samt hvor relevant kundegruppen er. Kontakt mig gerne via PB, eller benjamin@hammersholt.net

Se evt. min facebook side https://www.facebook.com/pages/Vandfilternet/687308804644622 og www.vandfilter.net

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:05

Jeg mener at du kan reklamere i Amino Nyhedsbreve gratis, bare du er Amino Plus medlem, så det kan være at du skal overveje det + du får en masse andre fede fordele! Smile 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 11:14

mit produkt henvender sig ikke til iværksættere, så det ville jeg ikke få meget ud af.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Benjamin Hammersholt:
mit produkt henvender sig ikke til iværksættere, så det ville jeg ikke få meget ud af.

Det er måske rigtig nok, men du skal tænke på, at bag hver iværksætter er der en ganske almindelig person som måske kunne have gavn af dit produkt?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 11:26

meget muligt, meen så vil jeg hellere ligge 990kr i markedsføring der henvender sig til den rigtige målgruppe hvor konverteringsprocenten er højere, evt. adwords.

ikke at jeg ikke vil modtage andre forslag, men ser frem til at modtage henvendelser ang. mit spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)