Hej Aminoer. Dette er ikke en "Freelance-annonce", inden nogen retter mig. Jeg håber ikke jeg bliver til grin, da jeg ved at dette koncept er udbredt i verden men ikke i Danmark på kommerciel basis. Jeg er ved at udvikle en dansk afart af Rocket Internet -ikke en efterligning, men en konkurrent. En konkurrent fordi jeg mener vi mangler det. Ikke en efterligning fordi der er visse integritetsmæssige forskelle. Haves: Domæne, forretningsplan, mulighed for kontor centralt i Danmark tæt på universitet. Idéen: En virksomhed som samler knowhow i på den ene side, kapital på den anden side og en mangel på kapital og knowhow, men til gengæld en god idé, på fløjen. Konceptet er simpelt: Vi sætter et team af knowhow op som er klar til at booste en idé - idéen til virksomheden kommer fra en udefrakommende. Idéen samles op af virksomheden. Virksomheden samler kapital og knowhow og sælger emne-virksomheden når emne-virksomheden er i rette fase. Set mange gange før, og et spændende koncept som ganske rigtigt ikke er nyt, men som virkelig har noget gro-bund for os som kan se idéen i at sammensætte noget mere komplekst end en webshop. Hvis du ved meget om: -Finansiering og regnskab -Drift -CRM -ERP -Regnskab i form af bogholderi -M&A - Erhvervsret Så tilbyder vi: Muligheden for at være en del af en succes - plads på et team som er virkeligt ambitiøst, men hæmmet af kedelige studiejobs - mange sjove og sene timer hver uge. skriv en PM Vi er klar til at sidde på kontoret fra august 2014. Det eneste vi forlanger, er 100% seriøsitet. Selv er vi: Cand.merc.-Studerende Tysk Cand.Merc.-studerende Schweizisk Cand.Merc-studerende. |
Viden om idéer / økonomi / drift / invest ? Jeg søger op til 10 ildsjæle
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)