Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner/kontakter til formidling og salg flex leasing kontrakter og import af biler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et setup og en virksomhed som er i fuld gang med at etablere sig i flex leasing / import markedet for biler. Vi har nogle kontakter og samarbejdspartnere vi køre sammen med. Men vi er blevet lidt utålmodige, så vi bliver ved med at udvide. Derfor søger vi flere partnere og kontakter tll at udvide forretningen for at styrke vores markedsandel. Hvilket vi gerne vil dele med andre virksomheder der deler vores vision.

Vores fokus er primært BMW, men også Audi, Mercedes. Vi handler meget med sæson og special biler, hvilket kan være lidt niche, men har fungeret som en god turnover for os. Vi importere også vores egen biler, giver den et frisk look, evt nyt bodykit, udstødning, fælger osv efter vores egen smag for markedet.

Skrvi til mig for mere information hvis det har interesse.

Med venlig hilsen

Arvin Mosavi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et setup og en virksomhed som er i fuld gang med at etablere sig i flex leasing / import markedet for biler. Vi har nogle kontakter og samarbejdspartnere vi køre sammen med. Men vi er blevet lidt utålmodige, så vi bliver ved med at udvide. Derfor søger vi flere partnere og kontakter tll at udvide forretningen for at styrke vores markedsandel. Hvilket vi gerne vil dele med andre virksomheder der deler vores vision.

Vores fokus er primært BMW, men også Audi, Mercedes. Vi handler meget med sæson og special biler, hvilket kan være lidt niche, men har fungeret som en god turnover for os. Vi importere også vores egen biler, giver den et frisk look, evt nyt bodykit, udstødning, fælger osv efter vores egen smag for markedet.

Skrvi til mig for mere information hvis det har interesse.

Med venlig hilsen

Arvin Mosavi

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)