Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus i regnskab og bogholderi , noget for mig ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

God søndag alle sammen,

Jeg har været ledige et styk tid og har nu derfor mulighed for at tage 6 ugers kursus.
Jeg kunne godt tænke tage følgende kursus i bogholderi: http://regnskabsuddannelse.dk/

Grunden til jeg har lyst til at tage dette kursus, er for jeg er vild med tal, matematik og vil en dage starte min webshop.

Det kunne være spændende at komme ud og arbejde med bogholderi praksis efter kurset og ville derfor høre om nogen har ide om hvordan jobmarkedet er, er der brug for bogholder ?

Skal man som bogholder,  skrive lange tekster ?

Jeg er desværre ikke særlig god til skrive lange tekster mv.? 

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:53

EDIT: Forkert indlæg jeg fik svaret på, vender lige tilbage :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  ECAS Skrevet kl. 00:05

For mig lyder kurset som meget målrettet til virksomheders økonomifunktion. Hvis dit mål er at lave din egen webshop ville jeg forsøge at finde et kursus indenfor online markedsføring eller lignende.

Der findes mange værktøjer der gør bogholderidelen af en webshop meget simpel (dinero.dk eksempelvis), derfor tror jeg det vil være overflødigt i den henseende.

Hvis du derimod sigter mod et arbejde i en økonomifunktion er det sandsynligvis et udemærket kursus.

Det er ikke mit indtryk at man som bogholder skal skrive særlig meget :)

Lars Brenne / Partner / ECAS Excel Consulting

www.ecas.dk / + 45 22 99 77 40 / lb@ecas.dk

Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:21

Jeg vil også bruge kurset til søge ind på en mellemstor virksomhed. Jeg får selv gavn af det , når jeg engang bliver selvstændigt.

Har baggrund indenfor IT, så ønsker lave et Karrieskift. Men det ikkeklogt, hvis marked er mættet og der ikke er brug for bogholder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)