Hej. Står du og mangler kvalitets træpiller til eget forbrug eller ønsker du at blive forhandler af træpiller, så læs videre. Jeg kan tilbyde dig klinisk testet kvalitets træpiller produceret i Irland til en super stærk pris. Kun fra 1150 Kr. Ex. Moms. Deres høje brandeværdi og kvalitet fåes ikke bedre til prisen. Træpillernes vand og aske indhold er utrolig lavt og disse træpiller må anses at være sunde for dit fyrs/pilleovns forbrænding, afgiver ingen skidt og slagger og minimalt med aske. - Træpillerne er 6 mm og tilbydes i disse træsorter: Gran, Eg og Bøg - Der skal min. bestilles en container på 26 tons af 26 paller. - Leveres I 15 kg. sække på paller - Fragtfrit. - 100% organisk produkt, høj brændeværdi, lav aske spild og lav fugtighed. - Inspektion forestages af SGS og Phytosanitary inspection i England inden afskibning. - Leveringstiden er ca. 16 dage, sendes med container skib hvorefter det køres med lastbil til destination. Ønskes det at chaufføren læsser af med truck, koster det 2000kr ekstra. - Betaling foregår via bank 50% forud og 50% når du har modtaget alle papirer, samt kontrol og inspection fra speditøren at din container er losset og skibet er på vej. Fuld track and trace og forsikring på sendingen. - Maj engro pris: Fra 1150 Kr ex. moms. Leveret til kantstenen til hele Danmark og brofaste øer. +2000 kr for tømning med truck. Fragt til andre steder herudover, skal udregnes nærmere. - Fortrydes købet efter første eller hele betalingen trækkes der 10% I omkostninger + dækning af returfragt. - Ved storkøb over 104 tons tilbydes der rabat. Træpille Info: Gran: Pris: 1250 Kr. Ex. Moms. Str. 6mm Længde: 8-50 mm Brændeværdi: 4845 Kcal/kg - 20.22 MJ/kg – 5,6 KwH/kg Vandindhold: Under 7% Aske indhold: 0,06% Slaggerdannelse: 0
Eg & Bøg: Pris: 1150 Kr. Ex. Moms Str. 6mm Længde: 10-30 mm Brændeværdi: 4420 Kcal/kg – 18,45 MJ/kg - 5,14 KwH/kg Vandindhold: Under 5% Aske indhold: 0,61% Slaggerdannelse: 0
Ordre procedure: Venligst oplys følgende information for at bestille. 1. Træ type: 2. Mængde i tons: (Min. 26 tons og kun hele læs). 3. Købers navn, moms nummer, kontakt person på modtageren af faktura, email, tlf. Og leverings adresse: 4. Vores chauffør læsser af med truck +2000 Kr. Eller læsser du selv af: |
Med 26 tons af 26 paller er der vist ingen der kan købe dette til eget forbrug :D