Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Test

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 2
Fra  lovejunk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvor jeg gratis kan tage en test hvor man kan se, hvad ens hjemmeside mangler i forhold til SEO.

Med venlig hilsen

Charlotte Gjerdrum 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:03

JeppeSkovsgaard:
Jeg ved ikke lige, hvor du kan teste gratis permanent, men du kan da oprette dig på Positionly og få 14 dage gratis. Det er et super godt SEO værktøj. https://positionly.com/ 

Hvor godt er det til Danske sider ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15

Det er helt lige meget hvor i verden det du tester er fra. Det er jo samme parametre der gælder.

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Thagaard Konsulenthus Skrevet kl. 00:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej LoveJunk :)

Lidt et sent svar, hvis du allerede har fundet det du søger, så ignorere du bare det følgende Idea

SEO optimering og "tjek" består af flere forskellige aspekter, hvoraf et af dem er en teknisk analyse.

Hvis i smider mig en mail på Patrick@OplevelsesTanken.dk så laver jeg gerne en gratis teknisk analyse af jeres hjemmeside - som specifikt beskriver de områder i kan arbejde med at optimere og giver jeg indsigt i hvor jeres tekniske problemer ligger.

Med venlig hilsen,

Patrick Thagaard

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:44

Søg på SEOQuake det er et gratis tilføjelses program til browsere, hvor du kam køre en seo analyse og se hvad din mangler eller har for meget af. Du kan også se pagerank osv. Helt gratis!

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)