Har du prøvet at regne ud hvor mange templates, du skal sælge for at ramme nulpunktet? Og anser du det som realistisk? Hvis ja - så er der jo ingen problemer
Hmmm Det vil altså sige at du mener at hvis bare hans udgifter og indtægter går lige op hver måned så skal han bare gå igang ?. Gad vide om du selv kan leve for 0 kr hver måned ?.
Har du prøvet at regne ud hvor mange templates, du skal sælge for at ramme nulpunktet? Og anser du det som realistisk? Hvis ja - så er der jo ingen problemer
Hmmm Det vil altså sige at du mener at hvis bare hans udgifter og indtægter går lige op hver måned så skal han bare gå igang ?. Gad vide om du selv kan leve for 0 kr hver måned ?.
Jeg har købt navn til 45 kr, og server havde jeg i forvejen.
Jeg synes også bare det er vigtigt at se om det bliver succes eller hvad det gøre?
Ååhh troede du ment det spørgsmål var til mig. sorry
Det er jeg helt overbevist om, at du selv kender svaret på . Jeg er dog sikker på, at Jesper forstod budskabet.
Jeg forstod det ikke sådan helt hvad du mente med det?,.
Hvis du holder dine udgifter op imod dine indtægter, så får du et billede af om din investering kan betale sig (i det her tilfælde et nyt betalingssystem). Hvis du skriver alle dine udgifter ned, så kan du regne ud, hvor meget du skal tjene (nulpunktet). Selvfølgelig vil det være sjovest at tjene mere end dette, som Michael var rar at pointere, men det giver dig en fornemmelse af dit moneyflow. Så kort sagt: lav et budget. Så finder du ud af, om du skal investere.
Jeg tror bare at jeg skal investere når jeg har lidt flere på kontoen altså det vil sige med andre ord at det gå så godt med siden som jeg forvente at det vil så købe et betalingssystem,. Ikke noget med at jeg ikke tror på at det bliver en succes fordi det ved jeg at det gøre men jeg synes også bare at investere i noget som jeg ikke har sådan fået + på konto af, så venter jeg gerne lidt tid :)
Når/hvis du føler du har opnået "proof of concept", så kan du altid få oprettet en dankortløsning.
Er det virkelig det ultimative mål for en dansk iværksætter - en dankortløsning?
Trådstarter burde hellere "nøjes" med sin Paypal-løsning, og så fokusere på det udenlandske marked, som for det første er større, og for det andet ikke lider af irationel paypal-angst.