Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtag betalning fra kunder

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan at jeg har bygge en som jeg arbejder på lige for tiden

Lige nu bruger jeg Paypal til Prestashop. men der er flere som siger til mig at jeg mister kunder ved bruge af det.

Jeg er på SU

Har kigget her: http://kortgebyr.dk/ 

Jeg ved som sagt ikke om min ide bliver succes eller ej?

Jeg har tænkt over om evt skulle prøve wordpress til den lille opgave eller prestashop.

Som sagt jeg kender nok mest til Prestashop men kender dog også en lille del til wordpress

Men jeg kunne godt tænke mig at flere at mine kunder vil betale for det jeg solgte videre.

Har du evt nogle forslag? 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:09

Hvis du beskriver dit projekt lidt bedre, så er det nemmere at give dig råd om hvilken platform, du bør bruge.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:12

Yea, så var noget noget som jeg havde glemt.

Man køber sig til få noget færdig design evt i photoshop eller html eller ligne. noget i den still tænker jeg lidt.

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Petersen:

Næ, det er der højst sandsynligt ingen, der kan svare dig på, men hvis du ikke kan overbevise dig selvom, at din idé er god, hvordan skulle du så kunne overbevise andre om det?

Jesper Petersen:
Lige nu bruger jeg Paypal til Prestashop. men der er flere som siger til mig at jeg mister kunder ved bruge af det.

Hvis jeg stod i din situation, så havde jeg begyndt med PayPal, og i takt med at der kommer flere kunder, så ville jeg udvide, når jeg mente, at tiden var til det. Især taget i betragtning at du ikke er 100 % overbevist om din egen service.

Jesper Petersen:
Som sagt jeg kender nok mest til Prestashop men kender dog også en lille del til wordpress

Jeg havde personligt taget den platform, som jeg kendte bedst. Jeg er ikke helt inde i hvad de hver især tilbyder af funktioner, når man holder dem op imod hinanden, men mon ikke de begge kan klare dit behov fint? Og af den grund havde jeg i dit tilfælde valgt Prestashop.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:28
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:31

Martin Laugesen:

Jesper Petersen:

Næ, det er der højst sandsynligt ingen, der kan svare dig på, men hvis du ikke kan overbevise dig selvom, at din idé er god, hvordan skulle du så kunne overbevise andre om det?

Jesper Petersen:

Hvis jeg stod i din situation, så havde jeg begyndt med PayPal, og i takt med at der kommer flere kunder, så ville jeg udvide, når jeg mente, at tiden var til det. Især taget i betragtning at du ikke er 100 % overbevist om din egen service.

Jesper Petersen:

Jeg havde personligt taget den platform, som jeg kendte bedst. Jeg er ikke helt inde i hvad de hver især tilbyder af funktioner, når man holder dem op imod hinanden, men mon ikke de begge kan klare dit behov fint? Og af den grund havde jeg i dit tilfælde valgt Prestashop.

Jeg er overbevist om at det er en god service jeg har fundet på men jeg synes bare det virker lidt overkille at betale mig for at kunne modtage betalning letter og hurtigere.

f.eks at jeg skal have CVR og der efter betale 400 i starten mens der efter skal jeg betale 99 kr pr mrd.

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Petersen:
f.eks at jeg skal have CVR og der efter betale 400 i starten mens der efter skal jeg betale 99 kr pr mrd.

CVR-nummeret er gratis. De 400 kr. + 99 kr. per måned er vel ikke noget, der skyder din økonomi i sænk? Har du prøvet at regne ud hvor mange templates, du skal sælge for at ramme nulpunktet? Og anser du det som realistisk? Hvis ja - så er der jo ingen problemer, og hvis nej - så skal du nok overveje din idé igen.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:52

Martin Laugesen:

Jesper Petersen:

CVR-nummeret er gratis. De 400 kr. + 99 kr. per måned er vel ikke noget, der skyder din økonomi i sænk? Har du prøvet at regne ud hvor mange templates, du skal sælge for at ramme nulpunktet? Og anser du det som realistisk? Hvis ja - så er der jo ingen problemer, og hvis nej - så skal du nok overveje din idé igen.

Ved godt at CVR er gratis,

Nej 99 kr mener jeg også er okay at betale,

400 jeg skal vil bare sælge 8 design så har jeg vel tjent det hjem igen.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:54
Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 21:11

Det virker til din risikovillighed er relativt lav - hvilket også er helt fair. Ud fra dette lyder det dog til, at det bedste for dig vil være at starte med den løsning du kender, samt starte med så få omkostninger som muligt. Når/hvis du føler du har opnået "proof of concept", så kan du altid få oprettet en dankortløsning.

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)