Jeg har fået styr på min webshop i dag; den er åbnet og alt er parat, men hvordan profilierer jeg mig bedst muligt?
Jeg har et søgeoptimeringsmodul; hvordan udnytter jeg det bedst muligt - skal jeg gennem alle varer styk for styk eller kan enkelte af dem, være nok til at slå igennem?
Jeg vil nok råde dig til at gå gennem alle varer. Har du udsolgt på alle hylder efter et par dage kan du altid fjerne det fra nogle varer igen for at kunne følge med efterspørgslen. Det er desværre de færreste af os der har været nødsaget til det. Hvis du er ihærdig kan du evt. glæde dig over at der vil være en del af dine konkurrenter der ikke har samme tålmodighed, og dermed ikke kommer til at ligge ligeså godt til.
Der er en del linkkataloger du kan tilmelde din side til. Der er en Amino wiki der beskriver de fleste så vidt jeg ved. Råd: Sørg for at få dit vigtigste søgeord med i titlen når du tilmelder dig.
Hvis jeg var dig, ville jeg lige sætte mig ind i søgemaskineoptimering sådan helt grundlæggende, hvis du ikke allerede har gjort det. Du vil blive meget bedre til at vælge hvordan og hvor meget arbejde du skal gøre ud af det fremad på den måde.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg har fået styr på min webshop i dag; den er åbnet og alt er parat, men hvordan profilierer jeg mig bedst muligt?
Jeg har et søgeoptimeringsmodul; hvordan udnytter jeg det bedst muligt - skal jeg gennem alle varer styk for styk eller kan enkelte af dem, være nok til at slå igennem?
vh. Bettina
Det ville også være en god ide at du linkede til din webshop fra din amino signatur, det er et nemt gratis link ;-)