Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skjul produktet, eller ikke på lager?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Der er en ting der nager mig efter jeg har startet webshoppen http://coolgrej.dk, når et produktet ikke er på lager, ville I så foretrække at se en "Ikke på lager" status fremfor at skjule produktet. Eller er det negativt for kunden at se "Ikke på lager", fremfor hvis produktet slet ikke er det?

Hvad har I erfaring med, eller hvad vil I foreslå man gør?

Glæder mig til at høre fra jer, god weekend.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:24

Jeg vil klart se produktet, kontra at dit udvalg bliver mindre.

- Er det ikke på lager vil jeg dog også se hvor lang leverings tid der forventes ved bestilling.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:25

Sæt dit produkt til "ikke på lager" og sørg for kunderne kan få besked om når det er på lager igen - eller sæt en "forventet på lager"-dato. Hvis dit system ellers kan klare det.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 14:25

Har ikke efaring med det, men jeg ville skrive "Ikke på lager" da jeg så ved at du har produktet, men bare skal vente på du får det på lager igen :-)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:26

Hvis det er en vare, der kommer igen, er det fint at vise den, og skrive 'ikke på lager'. Men husk at skrive, hvornår den forventes på lager igen.

Hvis det er en vare, der ikke kommer igen, skal den fjernes, så kunderne ikke kan se den.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:27

Vi har det således at kunden kan klikke på "få mail når produktet igen er på lager", og jeg kan da se mange benytter denne funktion.

Jeg kan dog godt finde på at skjule enkelte produkter, hvis jeg ved der går meget lang tid før jeg får det på lager igen.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:27

Jeg foretrækker at kunne se du har produktet normalt, så dit udvalg ikke virker smalt. Men at det ikke er på lager. Til gengæld synes jeg der er mange hjemmesider der har alt for mange produkter hvor der står "ikke på lager", så tænker man "hvad fanden har de egentlig?". Så sørg for generelt også at have alle de ting du sælger på hjemmesiden på lager.

De bedste hilsener,

Asger

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 18
Fra  e-world.dk Skrevet kl. 14:39

Jeg ville til hver en tid foretrække at se lagerstatus på varen. Desuden ville leveringsdato på varen være et kæmpe plus i min bog. :-)

Mvh 

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 14:43

Det er jo en ting man skal overveje meget nøje, hvad man vil gøre. som andre skriver så skal man passe på at at sætte alt for mange varer til ikke at være på lager. og er det ting du kan skaffe iløbet af et par dage så ville jeg jo nok ikke skrive noget. istedet for at skrive ikke på lager kan man med fordel skrive midlertidigt udsolgt men kommer snart igen. evt kan man tilføje en dato eller be folk om at kontakte kundeservice

hvis man læser lidt i de kloge bøger omkring varer på lager så skriver de næsten alle at har man mere end 5% hvor der står ikke på lager så vælger kunder at handle andre steder fordi at butikken i deres inderste tanker ikke virker solvent. og de derfor bliver bange for om de får deres produkt.

mvh

yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 23:57

Jeg ville helt klart beholde det på shoppen, selvom det var udsolgt.
Dels vil det give en del ekstra arbejde at skulle tilføje/fjerne hver gang, men det vil også være mere rigtigt for kunden, at kunne se hvad du rent faktisk har.
Måske er de interesseret i den vare der pt. er udsolgt, og vil derfor gerne vente lidt på at den kommer hjem?

Det _kan_ være et potentielt salg du smider væk ved at fjerne det fra shoppen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)