Kære Aminoer. |
Hey,
Er det korrekt forstået at du vil stifte et firma for i alt 10.000? Det tror jeg altså ikke at du kommer særlig langt med? :/
Vh,
Superdragen
Kære Aminoer. |
Hey, |
Nej det er det ikke. |
Men, hvorfor ikke bare gøre det bedre end konkurrenterne? Det er ikke altid pris man skal kæmpe på. Hvis alle gav op bare fordi nogen allerede solgte noget, ville der kun være ét supermarked, og ingen nichebutikker. Kun én fotograf, én ejendomsmægler osv. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Jeg har prøvet det som du gerne vil og min erfaring er , lad være.. hvis du ikke har en stor kapital at gøre godt med. |
Hej Superdragen! Selvfølgelig kan man starte en virksomhed med en kaptal på 10.000 danske kroner! Se nu mulighederne og ikke begrænsningerne! Det er jo Amino det her!? Mvh. Kristoffer |
Jeg er ked af at ødelægge din drøm, men hvis du f.eks kun har 10-50.000 kr, og forventer at du med denne kapitalstørrelse kan blive distributør for et mærke/brand/produkt, som har stor succes i udlandet, spilder du nok din tid desværre. Du kan sikkert finde mærker/brands, hvor du kan starte op uden de store forpligtigelser, ingen tvivl om det... Hvis du evt gerne vil starte småt op, kunne du finde et produkt, som du importerer og sælger via din egen webshop. Der kan du hurtigere få pengene til at yngle, fremfor via distribution, hvor du max får 15-25% på normal engrospris. Dvs at få 10.000 kr til at blive til 20.000 kr vil kræve et salg på 40.000-100.000 kr, og det kan du heller ik finansierer med så lille et beløb, med mindre det sker over en lang periode... |
Selvom dette er Amino, kræver det også, at man er realistisk... Og i det nævnte tilfælde, er 10k næppe realistisk... |
HejJeg har tænkt meget over det som mange skriver om at gøre det bedre end konkurrenterne, men ved ikke lige hvordan man skal gøre sin butik/ eller forretning bedre end de andre, har du nogen ideeer?? |
Hvad har du brugt de to år på har du slet ingen forretningsplan? Så kan du have nok så mange fede produkter/brands uden en forretningsplan får du ikke succes. |