Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde svenske leads/emner til telemarketing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg skal til at starte mit svenske eventyr op og vil på traditionelvis lave telecanvas til svenske virksomheder.
I den anledning skal jeg først til at skabe mig en målgruppe jeg vil ringe til. Herhjemme bruger jeg cvr.dk til at lave et (gratis) udtræk og ringer efterfølgende.

Jeg savner lidt sådan en (gratis) service e over svenske org nummer hvor jeg eks kan søge på branchespecifik og derefter (helst gratis) lave en eksport/udtræk til excel.

Jeg kan finde mange svenske www eks. Proff.se , solidinfo.se, eniro, bolagsverket.se

Men kan ikke rigtig finde en ala cvr.dk hvor jeg bare kan downloade det hele ned til excel eks.

Kender i sådan en service?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:17

Kender ingen gratis, men det kan købes via nnmarkedsdata

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:35

Hej Zubair

Ja rigtigt nok, kan vi hjælpe med, at finde de bedste emner i Sverige. Markedet i Sverige er anderledes skruet sammen. Således kan du, efter min viden, ikke få listerne gratis.

Du er meget velkommen til at kontakte os på 70101316 og spørge efter en fra vores cross boarder afdeling. Vi kan så sammen afdække hvor mange emner det drejer sig om, og give et prisoverslag ud fra den tælling vi når frem til.

Vi ser frem til at høre fra dig.

God dag,

Venlig hilsen

Jan Brøgger Olsen, NN Markedsdata ApS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)