Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet baseret TV koncept idé søger partnere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg er på nuværende tidspunkt ved at udvikle konceptet for et internet baseret TV-program og jeg søger

i den anledning en eller flere partnere, som på lige fod med mig kunne tænke sig at give sit bidrag til

at projektet bliver en succes.

Jeg er på nuværende tidspunkt i dialog med kulturministeriet om reglerne for produktion af et sådan program.

For en start er projektet non-profit, men det er planen at vi på et senere tidspunkt kan have en indtægt fra reklamer, sponsorer mm.

Såfremt projektet viser sig at have potentiale til at vokse, er jeg åben for muligheden om at udvide vores programmer, så vi reelt har en mindre online tv station med flere egen produktioner.

Jeg søger blandt andet folk til følgende opgaver:

- Casting.

- Klipning af materialet.

- Tilrettelæggelse.

- Markedsføring & annoncering.

- Adminstrering af facebook side.

Hvis det lyder som noget for dig, eller du vil vide mere om programmet, kan jeg kontaktes på mail: dkchampion@live.dk

Erfaring med Film- & TV er ikke et krav, men en fordel.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Jacob Holt

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:36

Hvilken slags tv skal der sendes på kanalen? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

Hej chrasmus,

Til at starte med vil fokus ligge på ét program, hvor vi følger en række personer som står overfor en stor omvæltning/udfordring i deres liv, eller personer som på den ene eller anden måde står i en situation i livet, som for seerne kan være interessant at følge med.

Formålet med hele projektet er at lade seerne komme under huden på vores hovedpersoner og det er derfor et cast af stærke personligheder som virkelig kan fange, vi går efter. Det er målet at man som seer kan identificerer sig med vores hovedpersoner og de situationer de står i, så vi kan skabe en række forbilleder for nogle der måske er i samme sko, som vores medvirkende.

Hvis det viser sig at projektet har potentiale til at vokse og at vi med den rette strategi kan ramme den ønsket målgruppe er det mit håb at kunne udvide til flere programmer og dermed kunne starte en mindre TV station på internettet. Dette vil blive en primær ungdomskanal og det er derfor vigtigt at holdet bag projektet kan være kreative i forbindelse med idéudviklingen.

Jeg håber at dette var et fyldestgørende svar på dit spørgsmål. Hvis det lyder som noget for dig, eller hvis du har brug for yderligere detaljer er du mere end velkommen til at kontakte mig på mail: dkchampion@live.dk

God weekend.

Venlig hilsen

Jacob Holt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)