Ja, man skal selv betale for fragten til virksomheden, men virksomheden skal betale den fragt der var fra begyndelsen fra virksomhende til kunden tilbage, når du refundere en vare, såfremt at du havde betalt fragt for at få varen hjem til dig!
Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.
Ja, det skal man.. Og der er kommet lidt ekstra godter ift den nye købelov.
Nu kan kunder købe efter forgodtbefindende og returnere og sælger må æde den "brugte" vare, da der er 14dages reklamationsret og derfra returret. Sælger skal fastsætte en værdiforringelse. Det bliver noget værre rod.
Men der står også at man selv er ansvarlig for at betale den tilbagevendende fragt af varen til virksomheden.
Hvis man fortryder købet så skal man selv betale for at få den sendt retur. Sælger har jo allerede haft en udgift i at sende den til dig. Det er da fair at man lige deler frem-og-tilbage udgifterne.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....