Jeg kan simpelthen ikke finde på et firmanavn, og derfor søger jeg hjælp herinde :-) Det bliver en webshop, som handler med accessories, punge, bælter, solbriller, ure osv.
Jeg forbeholder mig retten til ikke at vælge en vinder og uddele pengene, men hvis jeg skulle vælge DIT, så kan jeg tilbyder dig en flad halvtredser :) (Ved godt det ikker er super meget men har ikke det store budget)
Mvh. Victor
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Victor kan da være fuldstændig ligeglad med at du ikke vil arbejde for 50 kr! Ja, han kommer med et beskedent beløb, men mange der kommer med foreslag vil også bare hjælpe andre Amino'er der har brug for hjælp!
Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.
Netop derfor skal du da give ham det gratis - når nu 50 kr. betyder meget mere for en 12-årig
Nu provokerede jeg altså lidt; jeg mente det ikke særligt alvorligt. Det er vel ikke så svært at forstå, eller hvad? . Hvorvidt der er tale om 50 eller 500 kr. er egentlig fløjtende lige meget for mig personligt. Jeg havde bare haft mere respekt for trådstarter, hvis han havde skrevet, at han ønskede hjælp, men ikke havde nogen penge at tilbyde. 50 kr. er trods alt lidt grinagtigt på en side, hvor vi er mange fuldvoksne iværksættere
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.