Desværre for dyrt :) |
hvor meget vil du give ?
Tja, installer wordpress, bbpress, køb et tema til ca. 60 til 120 USD, og så er du kørende. Der findes temaer som er integreret med begge systemer, og der ser super ud. Billigere og meget bedre bliver det ikke, med mindre du er ude i noget meget specifikt. men typisk dækker dette dit behov, og så er det ellers bare at tilføje de udvidelser du skal bruge. |
labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.
Du må også meget gerne send en PB til mig så jeg kan få lidt informationer omkring hvad du har i tankerne. |
Hej, Send mig en PB, eller en mail, med dine krav og ønsker, så vender jeg tilbage, med en pris og leveringstid til dig. Mail: kontakt@retromedia.dk Forsat god aften! |
Hej Musavian Du er meget velkommen til at kontakte mig her på amino eller på mail (christian@tilsalg.dk). Vi kan helt sikkert finde en god løsning sammen. De bedste hilsner Christian Gerdes |
Hej Christian, |
Skrive til mig hvis det er ?? |
Hej Superdragen, Jeg vil mene at du har læst forkert, da jeg ikke udbyder opgaven, men bare tilbyder at udføre opgaven :D Venlig hilsen Christian Gerdes |
Hey, Beklager, jeg må have læst dit indlæg, med det ene øje lukket! :) Vh, Superdragen |