Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aut. elinstallatør søger arbejde.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et firma, som mangler en hjælpende hånd i form af en elektriker/elinstallatør, da det svinger en anelse, hvor vidt der er noget at lave i mit firma, på trods af det har eksisteret siden 2009/10.

Jeg er en frisk ung mand på 30 år, som tilbyder min arbejdskraft, i perioder hvor I skulle have meget travlt eller står og mangler en kvalificeret elektriker/elinstallatør.

Jeg er en seriøs, ansvarsbevidst, positiv og troværdig elektriker/elinstallatør, som både formår at arbejde i et seriøst team, såvel som at arbejde selvstændigt. Jeg lægger stor vægt på fleksibilitet og vil derfor også vil være til rådighed på forskellige tidspunkter i døgnet.

Jeg bor og arbejder fra Nordsjælland og vil kunne stille mig til rådighed i Nordsjælland-, Midtsjælland- og Københavnsområdet. Job på Fyn, i Jylland eller udland, vil kunne aftales, hvis der er tale om flere dage.

Har efterhånden ca. 15 års erfaring indenfor el-verdenen, hvor specialet primært er IHC-installationer og generelle installationer i nye huse, da jeg har stor interesse i dette. Pt., er jeg ved at få en masse erfaring i alarm/videoovervågning. Mine største interesser, er at lave nyinstallationer i huse og helst med kræsne købere, hvor der er chance for at lave noget ekstraordinært, og derved opgradere mine egne færdigheder.

Hvis der skulle være interesse eller spørgsmål til overstående, er I meget velkommen til at fange mig på mail: christian@ch-electric.dk eller tlf.: 61670646

Håber indlægget her, er havnet det rigtige sted. I så fald beklager jeg meget.

På forhånd tak og forsat god dag :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian jeg ku godt bruge en elinstallatør engang i mellem til mit alarm firma , send mig en mail på daje@security-Danmark.dk så tager vi den derfra
Mvh Daniel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)