Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger journalist eller cand.merk'er det keder sig og nemt falder over problemer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Arrhus
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Fra  Thames consulting Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger efter én som har lyst til at partner op på et webkoncept, der skal ændre måden hvorpå man udlejer sommerhuse på.

Sommerhusmarkedet i Danmark skranter og der sidder en rækker aktører rundt omkring som skummer fløden med fede marginer på udlejning Det mener jeg at have en potentiel løsningsmodel på, som kan ændre og forstyrre det nuværende marked.

Min baggrund er IT teknisk og jeg pt. bosat i London hvor jeg er involveret i et stabilt startup firma som jeg har været med til at grundlægge. Jeg ønsker på sigt at vende tilbage til DK og vil derfor også gerne have et godt projekt at komme tilbage til.

Du har formodentlig en baggrund som journalist, cand.merc. eller lignende som sætter dig i stand til at identificere og beskrive problemstillinger inden for et bestemt felt. Med den viden vil du kunne være med til at definere en løsningsmodel, baseret på problemerne, og tale samme sprog som dem vi løser dem for.

Du har måske tidligere erfaring med kvalitativ og kvantitativ undersøgelser af forskellig art.

Som person er du nysgerrig, udadvendt og gerne med en vis mængde humor.

Konceptet er stadig på tegnebrættet men vil formodentlig kunne realiseres på kort tid. Det betyder at du vil blive del af en opstart som ikke har en krumme, men til gengæld vil kunne tilbyde dig en fornuftig andel og en god mulighed for at blive en del af en succes.

Skulle det have vækket din interesse så skriv uforpligtende til mig her eller via min LinkedIn profil

www.linkedin.com/in/khschneider

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:35

Hej Kristian.

Har du mulighed for at aktivere "Private Beskeder" her på amino, eller tage fat i mig via grn.dk?

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Arrhus
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Fra  Thames consulting Skrevet kl. 09:40

Det skulle hermed være sat til

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)