Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt ny i faget;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg ser mig selv i hverdagen med en webshop. Og jeg er klar over hvad jeg vil sælge og arbejde med. Meeeeen hvor starter jeg bedst herfra?. Mvh Malou W

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:29

Det er meget meget bredt. Kan du være lidt mere specifik og stille mindre brede spørgsmål? :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:37

Evt. læs E-pusher så du lige får et overfladisk billede af hvordan du kommer i gang..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Christian Hamilton Heidemann Skrevet kl. 13:40

Hej Marie Louise. 

Det første du skal gøre er at udvikle dig en forretningplan. Søg på Google efter forretningplan. 

I din forretningplan noterer du din tænker og aktioner i forhold til din forretning.

Forretningplanen indholder alt som marketing, webshop"i dit tilfælde", økonomi, kundegrundlag osv. 

Som udgangspunkt er forretningplanen altid det første skridt på vejen, men inden du begynder at skrive en forretningplan på 50 A4 sider. Så tjek trafikmængden på Google inden du begynder at bruge alt for meget krudt på forretningplanen. 

Held og Lykke med projektet

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 21:55

Hej.

Hvis du ikke er meget teknisk anlagt, så anbefaler jeg at du finder en freelancer eller et firma til at lave webshoppen for dig. Så slipper du for det tekniske og kan fokusere på det essentielle i din idé.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 00:16

Hvordan tjekker man trafik mængden på Google? :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Christian Hamilton Heidemann Skrevet kl. 08:51

Hej S.Laursen. 

Du kan tjekke trafikmængden på Google med deres Keyword planner  her >>---> https://adwords.google.com/KeywordPlanner -

Inden du kan få adgang til Keyword planer skal du have en Google AdWords konto, men det er 100% gratis. 

Med Venlig Hilsen 

Christian Hamilton Heidemann

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)