Jeg har siden hcgkur.dk, hvor besøgstallet går støt op af, pt. ligger det mellem 140-190. Har forsøgt mig lidt med partnerads og lignende, men uden noget rigtig resultat.
Så nu spørger jeg nørderne og eksperterne indenfor dette:
Vil min side med disse besøgstal overhovedet kunne tjene lidt på affiliate/reklamer?
Har i nogle gode (specifikke) ideer til hvad jeg kunne reklamere med og hvordan?
Jeg vil være så taknemmelig for svar, da forvirringen bare bliver større af at læse endnu mere om det :/
Svaret til om du kan tjene penge på dine besøgs tal som du har nu er svaret ja, men om det er noget værd vil jeg sige nej, har kilder der har 3-5000 besøgene og de ligger på omkring 4-600 pr dag, så det vil sige hvis du kan opnå samme klik pris som dem vil du med de laveste dage over en hel måned kunne tjene nået der liner 4-600 kr pr mdr, så det er ikke fordi du kan blive tyk af det men det kan helt sikkert motivere dig til at arbejdere mere og forøge antallet af besøgende pr dag samt betale din hosting regning for hjemmesiden.
Jeg vil også prøve AdSens det er det som min kilde også benytter med "re-markedting" det er nok min bedste bud her fra.
Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk
Min hjemmeside Herremoden.dk tjener ca. 6-800 kr. om måneden, og har blot 600 besøg om måneden, hvilket også er en meget god konvertering efter min mening, men med 140-190 besøg burde man godt kunne få noget ud af den.
Tusinde tak :) Hvilke reklamer (selskab) tjener du dette ved? Synes det er en jungle at finde rundt i og adsense, euroads og lignende, synes jeg nemlig ikke jeg har kunne få til at give noget :/