Godaften til folk derude!
Håber meget på at der er nogen der kan hjælpe.
Jeg har en ssh server til at køre hos Digitalocean.com, og det spiller fint. Det er super enkelt at arbejde med. Jeg har derefter installeret Vestacp (kontrol panel), så jeg kan administrere mine domæner, ftp bruger, mail kontoer, dns etc.
Dns ranget for domænet ligger hos Gratisdns, og det er via Gratisdns, at jeg peger alt trafik over til min server hos Digitalocean. Når det kommer til mx recorden, har jeg oprettet en mail.domain.dk -> IP: xx.xx.xx.xx med protiering 10.
Det virker som sådan fint nok, den bliver registeret fint, og jeg kan fint sende mails fra mit domæne - og de kommer hurtigt frem endda!
- Der hvor problemet opstår, er når der bliver svaret tilbage på mailen, så kommer den ikke frem i min inbox, af en eller anden grund - jeg får heller ingen fejlbesked tilbage igen.
Men sender jeg fra en e-mail konto med samme slutning i e-mail adressen, altså hej@domain.dk til f.eks. dav@domain.dk, kommer den fint frem og faktisk lige med det samme.
Er der mon en eller anden, som kunne afsætte lidt tid til at hjælpe mig med at få sat det hele korrekt op? Det er ved at drive mig til vandvid, så før jeg får grå hår og masser af hårtab, ville jeg spørge herinde.
Skriv, hvis der er nogle infomationer, du skal bruge!
På forhånd tak!