Hej med jer, Jeg er stifter og indehaver af facebooksiden Hold til højre. https://www.facebook.com/holdtilhojre Siden arbejder ganske kort fortalt for at gøre den danske motorvejstrafik mere strømlignet. Vi har eksisteret i ét år og har på den relativt korte tid fået over 10.500 likes samt en rækkevide på vores post på mere end 360.000... og den progressive vækst lader ikke til at stoppe. Tvært i mod. Vi har hverken samarbejde med vejdirektoratet eller anden, men har gode kontakter i bilmagasins-branchen, som ofte del og omtaler vores side. Vi forsøger at sprede vores budskab ved at afsætte foliestreamers som folk monterer på deres biler.
Yderligere følger / sponserer vi en Lotus racerbil som også er blevet klæbet til med Hold til højre budskabet. Bilen kører race i DM serien. Vi er i øjeblikket tre mand i teamet, og søger aktivt nye medlem til ulønnet arbejde. - og vi modtager rigtig mange ansøgninger. Udover vores facebookside, er hjemmesiden Holdtilhojre.dk under udvikling og er da næsten også færdig. Her vil der bland andet kunne bestille foliestreamers fra vores webshop, deltage i debatter, følge vores blog og syverracer og meget mere.. Vi søger derfor en erfaren invester, som udover kapital, kan bidrage til at fodre maskinen så den kan vokse. Vi er fungerende under CVR nr 34335354 Vi har i vores første år, uden fokus derpå, omsat for ca 30.000 kr. Alle pengene er gået til faste omkostninger, og ideudvikling. SÅ... Hvis du kender en, eller selv har lyst til at være brændstof til vores projekt så tøv ikke med at kontakte mig! Jeg uddyber meget gerne ovenstående telefonisk. Så smid en mail af sted og lad os aftale nærmere. Rwj@cityad.dk De bedste hilsner Rasmus Wagner Jensen |
Facebook siden: Hold til højre
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)