Hej... Mvh Jan Jensen |
I Magento findes der mange extensions/moduler som løser dette.. Så evt. overvej Magento.
Hej... Mvh Jan Jensen |
I Magento findes der mange extensions/moduler som løser dette.. Så evt. overvej Magento. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Vi har netop lavet en løsning hvor der kan optjenes point - dette sker naturligvis ved køb, men det er også muligt at tildele point til kunder der f.eks. signer op til nyhedsbrev, får andre kunder til at handle og meget mere. Der findes rigtig mange muligheder og det er en virkelig god måde til opbygning af loyalitet blandt kunderne. |
Er det til hjemmeside fra bunden eller en webshop? hvis det er til en hjemmeside fra bunden så er det utrolig let og nemt. |
Hej "Thomas" Har været inde og tjekke jeres tilbud på webshop (ehandelsfirmaet.dk)...er det et éngangsbeløb - koster det ikke noget løbende...der må da været noget ekstra i det her...det er da vildt billigt!! Mvh Heidi |
Hej, |
Lige et par spørgsmål mere, da jeg seriøst overvejer det....(har næsten klikket på køb) Virker det - hele tiden?? Det eneste jeg skal, er det at sætte vare og tekst ind?? Får man guidelines til billedestørrelser til produkter og banner?? Det med pointsystemet, er det noget man tilkøber? Er det præcis som den DEMO-shop man kan se? Håber du har tid at svare mig!! Mvh Heidi |
Vi har endnu ikke haft nedbrud på serverne, så det virker skam. |
Kan du ikke skrive direkte til Thomas? |