Jeg har et meget simpelt problem, jeg leder efter de bedste bubbelkuverter eller lignende på markedet. Synes efterhånden jeg har gennemsøgt Google, men det drejer sig tilsyneladende udelukkende om at være billigst når der skal sælges kuverter. Har prøvet at bestille et par steder men de har ikke levet op til det jeg søger. Er der nogle der kender eller forhandler super kraftige højkvalitetskuverter? (jeg skal ikke bruge pallevis - kun et par kasser a 200 stk, om året)
Send mig en mail med sin adresse, så sender jeg dig nogle gratis prøver af vores Arofol boblekuverter.
De er efter min mening de bedste på markedet, både i forhold til svejsninger, papirskvalitet, miljømæssige hensyn, lukning osv., og det er derfor vi forhandler dem.
Og så er prisen samtidigt også i orden :)
Men du har fuldstændig ret, der har været stor priskrig på netop boblekuverter de sidste par år, og det har resulteret i, at nogle vælger at tage en dårligere kvalitet ind for at kunne konkurrere på prisen, så der kan være meget stor forskel i kvaliteten fra det ene mærke til det andet.
Hvis prisen ikke har så stor betydning, så prøv eventuelt at tjekke de her boblekuverter fra Bong. De er hamrende dyre, men de skulle være i rigtig god kvalitet. Plus at de oser af luksus. De er nok ikke prisen værd i forhold til de mere prisbillige, men for nogen kunder er det en smags sag :-)