Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger markedets bedste boblekuverter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et meget simpelt problem, jeg leder efter de bedste bubbelkuverter eller lignende på markedet.  Synes efterhånden jeg har gennemsøgt Google, men det drejer sig tilsyneladende udelukkende om at være billigst når der skal sælges kuverter.  Har prøvet at bestille et par steder men de har ikke levet op til det jeg søger. Er der nogle der kender eller forhandler super kraftige højkvalitetskuverter? (jeg skal ikke bruge pallevis - kun et par kasser a 200 stk, om året)

Hilsen Martin

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 21:10

Så bliver du da vist lige nødt til at fortælle hvad du forstår ved kvalitets bobbel kuverter. 

Sealed Air Produts har nogle kvalitetsprodukter.

http://www.sealedairprotects.com/eu/en/products/mailers_shipping_bags/protective_postal_bag_mail.aspx

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:42

Hej Martin

Jeg bestiller altid boblekuverter (og anden emballage) hos Jakodan.dk - jeg er fuldt tilfreds med kvaliteten.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:53

Hej Martin,

Send mig en mail med sin adresse, så sender jeg dig nogle gratis prøver af vores Arofol boblekuverter.

De er efter min mening de bedste på markedet, både i forhold til svejsninger, papirskvalitet, miljømæssige hensyn, lukning osv., og det er derfor vi forhandler dem.

Og så er prisen samtidigt også i orden :)

Men du har fuldstændig ret, der har været stor priskrig på netop boblekuverter de sidste par år, og det har resulteret i, at nogle vælger at tage en dårligere kvalitet ind for at kunne konkurrere på prisen, så der kan være meget stor forskel i kvaliteten fra det ene mærke til det andet.

Fra Køge
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:00

Super - tak for alle svarene.  Smile

Jakodan - jeg har sendt adressen.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 23:20

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS