Når folk går ind på min webshop og derefter ind under produkter, så vil alle mine produkter komme op, men hvilken af nedenstående løsninger er bedst, i forhold til hvad der skal være under alle produkterne, om de skal kunne lægge den direkte i kurv eller de kan bestemme hvor mange stk. der skal lægges i kurven eller læs mere om produktet.
1.
2.
3.
4.
Jeg er lidt i tvivl om hvilken løsning der er den bedste, i forhold til konvertering og brugervenlighed, skriv hellere end gerne jeres "favorit"!
Tilføj til kurv forstår jeg ikke helt - "Læg i kurv" er mere logisk. I sidste ende handler det om at gøre det, der er nemmest for dine kunder, hvis du har produkter folk umiddelbart bestiller uden at læse mere om dem, så lad dem dog endelig bestille så nemt som muligt.
En "antal-boks" afhænger helt af hvad du sælger - den er jo ret ligegyldig hvis du f.eks. sælger sofaer, det er trods alt de færreste der har brug for 2 ens sofaer - har du derimod produkter, hvor der tit bestilles mere end en kan det jo være fikst nok :)