Da jeg ejer et par virksomheder, hvoraf et af dem servicerer en lang række ejendomme i København, kommer jeg fra tid til anden i kontakt med udlejere af kontorer i alle størrelser. Derfor har jeg puslet lidt med tanken om at hjælpe mindre iværksættere i gang. Idéen er simpel. Jeg står for lejekontrakten med udlejer, og sørger for at kontoret indrettes med skriveborde, kontorstole, lidt på væggene og en internetforbindelse, som man kan gøre brug af. Så vil tilbuddet lyde således for at få en plads på kontorerne; - 1.095,- pr. plads pr. måned (995,- for Amino Plus'er) - 50,- pr. måned for internetadgang - 50,- pr. måned for diverse forbrug (el, vand og varme) Kontorerne er som regel beliggende i Kbh K, Ø, N og V samt på Frederiksberg. Vil det være en løsning som du, som mindre iværksætter, ville være interesseret i, eller skal jeg bare lade den ligge. Jeg glæder mig til at høre hvad du syntes :) |
Lige i forhold til andre priser syntes jeg det lyder ret lækkert, ville jeg da nok gøre brug af hvis jeg boede derovre selv ... Nogle ting der ville være vigtige for mig personligt ville fx være:
- Parkerings forhold ?
- Hvordan med rengøring ?