Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flere besøgende

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar- :) jeg har fået lavet en smule mere. 

pgatgaming.webs.com

ja jeg er ikke den bedste til website og teknisk. jeg er jo kun 13:) jeg har en god dude som er god til den slags. :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:41
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er det ikke lidt tidligt at have en donations knap på din side? Hvorfor skulle man egentlig bruge den som besøgende? Og så til en tom side?

Jeg tror virkelig du skal arbejde på at give noget værdi til besøgende.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:17

Altså det første du skal gøre er jo at sikre dig at der er noget relevant tekst på siden. 

Jeg har selv haft danmark's største League of Legends turnerings side igennem S1 og S2. 

Jeg brugte til gengæld også MEGET tid på skrivning af nyheder, og dækning af diverse ligaer, samt vi afholdte egne turnering som trak mange folk forbi. 

Tror at du til at starte med skal beslutte dig hvad din side skal "kunne" for alle kan jo smide et billede af et tastatur på en hjemmeside, og sige det er en gaming side, men hvorfor skal folk besøge din side?

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 13:26

Tak for jeres svar. jeg har lavet nogen ændringer. jeg har også lavet den dansk istedet for engelsk. tag et kig vis i har lyst. 

W http://pgatgaming.webs.com/

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ali alshamy:
Tak for jeres svar. jeg har lavet nogen ændringer. jeg har også lavet den dansk istedet for engelsk. tag et kig vis i har lyst. 

Sindssygt dårlig stil at stjæle folks indhold. http://pgatgaming.webs.com/apps/blog/show/42241609-55-000-kroner-p%C3%A5-menuen-ved-gigacon- er taget direkte fra http://www.gaming.dk/articles/866-55-000-kroner-pa-menuen-ved-gigacon. Pas du på de ikke ser det, for så kan du ende med en regning der overstiger dine lommepenge. Skriv dit eget indhold, tyveri skader. Og det gælder ikke kun dig, men også dem du stjæler fra.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det jo mega svært a finde inhold selv det bliver jo taget af andre...

P.S min ven lagde det opslag op og han sagde at man gerne på gøre det

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 15:04

Du kan hente inspiration hos andre, hvis du følger med i, hvad der sker i branchen, men du kan ikke kopiere indhold, det har du simpelthen ikke råd til.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)