Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forsikringsspørgsmål efter skader på mit hus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra odense s
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Fra  De Grønne Mænd Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej har en stort problem kommunen har væter og lave rundkøresel om til lyskryds og i den forbindelse ødelagt en masse vej ud forand mit hus og lavet det igen men i forbindelse med alt det her har jeg fået et kæmpe skade på mit store vindus parti og mit loft i stuen er sunket og de har haft deres forsikring selskab ude med en taksator og kigge på det og de kunne ikke se noget og sagde der ikek var noget men alle der kommer kan se det og kommunen siger det er bygge selskabet jeg skal tage kontakt til for det er deres forsikring der skal betale jo. så ville høre om der er nogen her der har en ide om hvad jeg kan gøre og hvem men kan tage kontakt til for hjælp hilsen bo søndergaard

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:26

Du kunne prøve at ringe til Forsikrings-oplysningen på tlf. 41 91 91 91 (dagligt 10-13) og spørge dem, hvad den rigtige fremgangsmåde er.

Og ellers også gøre, som kommunen siger: At tage fat i entreprenøren og klage til dem.

Husk i hvert fald at tage billeder af skaden og også gerne få en bygnings-sagkyndig til at komme og kigge på det. Han vil også kunne se, om alle skaderne er nye, eller om det "bare" er gamle skader, der er blevet værre.

Jeg ændrer lige din overskrift, så den bliver lidt mere forklarende.

Fra odense s
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Fra  De Grønne Mænd Skrevet kl. 10:17

mange tak det vil jeg prøve 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)