Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk design & webudvikling til skarpe priser!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bruhn & Stokholm Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten, 

Jeg ved faktisk ingenting om designet. - Jeg har ikke noget med designet, eller fonten at gøre. Det er ikke mig, som sidder og laver dét. Derfor kan jeg ikke give et detaljeret svar, om hvorfor, og hvorfor ikke. 

Jeg står for kontakten til kunderne, og min opgave er ikke at udvikle, eller levere det grafiske. 

Men hvis man bedømmer vores kunnen på disse ting, er det helt fair. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:14

Bruhn & Stokholm:

Hej Carsten, 

Jeg ved faktisk ingenting om designet. - Jeg har ikke noget med designet, eller fonten at gøre. Det er ikke mig, som sidder og laver dét. Derfor kan jeg ikke give et detaljeret svar, om hvorfor, og hvorfor ikke. 

Jeg står for kontakten til kunderne, og min opgave er ikke at udvikle, eller levere det grafiske. 

Men hvis man bedømmer vores kunnen på disse ting, er det helt fair. 

Så synes jeg det ville klæde dig at sige det, og at du ville vende tilbage, i stedet for at sige at du ikke TROR baggrunden bruges andre steder, og at du 'synes fonten er pæn'....

Men tag dog fat i designeren i morgen, og lad ham/hende forsvare begge valg... DET vil kunne give kunder i bixen!!!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:17

Glemte lige.....

Jeg har selv skippet flere hjemmeside 'designere' af samme årsag...

Når man fr et bud på design af side, og det første spørgsmål så er, 'hvordan synes du siden skal se ud' - Så er det samarbejde ikke længere. - Hvis jeg var stærk i de ting, så havde jeg ikke anmodet om en designer, men en programmør!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:10

Carsten Kvist:
Når man fr et bud på design af side, og det første spørgsmål så er, 'hvordan synes du siden skal se ud' - Så er det samarbejde ikke længere. - Hvis jeg var stærk i de ting, så havde jeg ikke anmodet om en designer, men en programmør!

Det vil altså sige at designeren enten skal være i stand til at læse dine tanker og derved skabe noget du kan lide. Eller lave noget grebet ud af luften og så vente på at du vil have lavet det hele om til noget du kan lide bagefter ?. Ja det virker jo som en meget " smart " måde at gribe tingene an på.

Husk at man får mere ud af et samarbejde med sin designer end at modarbejde designeren. Det må så være dagen Gajol citat til dig Skype-BigSmile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Det vil altså sige at designeren enten skal være i stand til at læse dine tanker og derved skabe noget du kan lide. Eller lave noget grebet ud af luften og så vente på at du vil have lavet det hele om til noget du kan lide bagefter ?. Ja det virker jo som en meget " smart " måde at gribe tingene an på.

Det har jeg ikke skrevet.

Det jeg har skrevet er, at det er pi... ligemeget om jeg kan lide siden... Jeg har den ikke for at jeg skal sidde at kigge på den. - Det der er vigtigt er at den sælger vare - Og det er derfor jeg hyrer en designer.... Til at bruge de virkemidler der skal til for at sælge varerne... 

Michael:
Husk at man får mere ud af et samarbejde med sin designer end at modarbejde designeren. Det må så være dagen Gajol citat til dig Skype-BigSmile

Det sædvanlige mundspam fra dig. - Jeg skal ikke samarbejde med min designer, jeg lægger det i designerens hænder hvordan siden skal se ud... Men jeg forventer, selvfølgelig, at designeren kan begrunde sine valg. - Præcis som jeg ægger det i min tekstforfatters hænder hvordan teksterne skal skrives... - Det er den viden de skal have deres fede hyre for... Og der er derfor nogen kan tage 1000 i timen, og være det værd, og andre ikke er 50 i timen værd.

Jeg spørger da ind til, hvorfor min tekstforfatter har valgt denne formulering, og hvorfor designeren har valgt denne form/farve/placering på knappen o.s.v. - Men det er lige så meget af nysgerrighed. - De kan jo altså ikke forklare mig alle de virkemidler de benytter. .... Hvis jeg vil vide de ting til bunds, så må jeg jo selv i gang med at uddanne mig.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:30

Hvis jeg nu var interesseret i enten grafisk arbejde eller webudvikling, så kunne jeg godt tænke mig at kunne se både nogle cases, priser, ansatte, hvilke kompetencer I har m.m på jeres hjemmeside. Jeg synes slet ikke jeres hjemmeside vækker min opmærksomhed. 

I er også utrolige svære at finde på Google, det kræver at man staver jeres firmanavn fuldstændig korrekt og roller helt ned i bunden.

Hilsen

Mads 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:10

Carsten Kvist:
Jeg skal ikke samarbejde med min designer, jeg lægger det i designerens hænder hvordan siden skal se ud...

Nej, det med samarbejde er ikke din stærke side. Men du burde nu prøve det engang. Så ville du opleve hvor meget mere du kunne få ud af din designer. Og så var du jo også fri for at sidde her og hulke over andres timelønninger.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:37

Michael:
Nej, det med samarbejde er ikke din stærke side. Men du burde nu prøve det engang.

Hvor ved du det fra?

Michael:
Og så var du jo også fri for at sidde her og hulke over andres timelønninger.

Hvor hulker jeg over hvad? - Eller er det bare mere mundlort?

Jeg kunne forestille mig at du ville bestemme over din designers arbejde. Når jeg ser på din side, så er der jo ikke det du ikke kan. Så hvorfor skulle du ikke også være en fantastisk designer? - Og tekstforfatter? - Eller du kaster dig måske gerne ud i ting du ikke ved noget om?

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:35

Carsten Kvist:
Når jeg ser på din side, så er der jo ikke det du ikke kan. Så hvorfor skulle du ikke også være en fantastisk designer? - Og tekstforfatter?

Jeg bukker og takker for de pæne ord Carsten. Du har nu altid været så høflig her inde på Amino. Især hvis man lige klipper lidt i dine indlæg Skype-BigSmile

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)