Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medejer til ny pokerklub i KBH søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en dedikerede person til at være medejer af ny pokerklub i København. Er det dig?

Din vigtigste opgave vil være at trække nye spillere til klubben, og derfor skal du have et solidt netværk, hvorfra du mener det er muligt at skaffe nye spillere til. Hvor vidt du vil være en del af driften eller hvor meget du vil investere af tid og penge i klubben er op til dig, da jeg har både startkapital og erfaring med drift af klub.

Det vil naturligvis være en fordel, hvis du selv har erfaring med live-poker - men ikke et must.

Vi starter som udgangspunkt småt op og skal bare kunne trække +10 spillere hver gang (minimum 2 gange om ugen - på den måde vil det i hvert fald løbe rundt til at starte med).

I forhold til lokaler har jeg kigget på et godt sted, men jeg har ikke lagt mig fast på noget endnu. 

Du vil komme til at arbejde sammen med mig om projektet, og muligvis en 3. mand, hvis vi føler det nødvendigt. Jeg har selv spillet poker en del år nu, og har spillet, dealet og haft ansvar for turneringer i diverse klubber Københavns området.

Kunne du tænke dig at høre nærmere om projektet, eller hvorfor jeg mener det er en god branche at kaste sig over, så skriv en privat besked her på amino

//Nicklas

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)