Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør i litauen, polen og rumænien af fiskegrej

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra søborg
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Da jeg er på udkig efter leverandør/grossister af billigt fiskegrej. Har selv fundet nogle stykker, men ville høre om, at nogle havde gode forbindelser. Det jeg er på udkig efter er ukendte mærker eller mindre kendte mærker. Hvis i skulle importere fra Litauen, Polen, Rumænien og Rusland, ville i bede efter en prøve "sampel" eller stole på dem. Selv ville jeg bede efter en prøve, eller er det forkert. 

vh oliver 

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 09:07

Skal det være fra et af de nævnte lande? Jeg har boet en årrække i US og fiskede i den forbindelse en del med en direktør fra Rod & Gun (som er en stor amerikansk grossist af fiskegrej og outdoorudstyr). Blandt andet leverer de også til Bass Pro butikkerne.

Jeg ved at de også kan levere til det danske marked med undtagelse af enkelte mærker. Desuden er der en butik som ACKINC (mener jeg det hedder), som kan levere stort set alle mærker.

God fornøjelse med det.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:53

Der er vildt meget fiskeudstyr på alibaba.com men tror ikke du skal bede om gratis prøver...

PS alibaba.com er ikke udelukkende kinavarer...

Fra søborg
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:22

ville ikke bede om en gratis prøve nærmere købe en prøve

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 19:41

Jeg skal til Rumænien i en måned til efteråret. Er hovedsagligt i den østlige del af landet, men skal dog også et smut til moldova-området.

Hvis du har en leverandør i eller omkring Timisoara vil jeg gerne tjekke kvaliteten ud for dig.

De bedste hilsner

Anders 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)