Hold det næste i Aarhus eller Hadsten, og jeg tilmelder mig straks :-) Er det i Hadsten, kan jeg måske endda tilbyde at lægge lokaler til.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
John: Man burde faktisk hole det flere forskellige steder, for eks har jeg ikke en hel dag at tage ud af kalenderen, hvis det var i Aarhus.
Det kunne være optimalt med et "fælles" netværk, hvor man kunne holde møderne "lokalt", men stadig være "underrettet" om de andre afdelinger, om så at sige.
Jeg ville til nødt kunne køre til Fyn, men længere væk ville ikke være aktuelt.
Det kunne være optimalt med et "fælles" netværk, hvor man kunne holde møderne "lokalt", men stadig være "underrettet" om de andre afdelinger, om så at sige.
Jeg ser det ikke som et egentligt etableret netværk. Men mere som nogle events, hvor ligesindede deler erfaringer og får ny inspiration fra foredragsholdere, som er indbudte til lejligheden.
Sådan lidt som Marketing Camp #mc14dk , der holdes på Sjælland i morgen. :-)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn