Opstarts hjælp søges (Dinero regnskab)
Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Thomas
Fra
Zmarto ApS
Skrevet
06-05-2014 kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa !
Skulle der være en venlig sjæl i nordjylland, man kan hyre i et par timer til at hjælpe med at bogføre/opsætte dinero .
Har kun grundlæggende erfaring med bogføring - men lærer hurtigt ;)
Har et lille nystartet ApS (april 2014), og har pt. ca. 40-50 bilag , som jeg ønsker bogført (Selve fimaet (Webshop ) går først i luften om 1-2 måneder.
Er klar over at Dinero har kørt et tilbud med 2 timers hjælp fra bogholder (Men desværre var det før min opstart ;))
Kontakt: Thomas@zmarto.dk
Mvh Thomas (Hjørring)
Svar
http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,-
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Ageras
Skrevet
06-05-2014 kl. 20:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Thomas
Du skal være velkommen til at få et par gratis forslag på lokale bogholdere på Agera.dk .
Indtast blot dine ønsker, og vi matcher dig med 3 dygtige lokale bogholdere, der vil give dig en pris.
Find en nordjysk bogholder her .
Agera.dk er en service af Amino .
Svar
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Hej
Så vidt jeg har forstået, får man gratis revisor hjælp til opstart af dinero, hvis man tegner et pro-abonnement.
Vh
Tim
PS.
HAVDE IKKE SET DEN SIDSTE KOMMENTAR, I DIT INDLÆG OMKRING AT DE VAR STOPPET MED DETTE TILTAG.
Svar
Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Thomas
Fra
Zmarto ApS
Skrevet
07-05-2014 kl. 21:39
Svar
Jeg søger stadig bogholder til opstartshjælp i et par timer (og mulighed mere i fremtiden)
Har oprettet mig på Agera, som det blev anbefalet, men blev ringet op her ved 20 tiden,
blot for at få at vide at det ikke var til AdHoc opgaver ;((
Så kender du en I det nordjyske man kan hyre et par timer, så smid en mail
Thomas@zmarto.dk
Svar
http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,-
Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Cef
Skrevet
07-05-2014 kl. 22:49
Svar
Let urelateret afholdes der en række iværksætter og opstartsarrangementer i Nordjylland: http://www.bdo.dk/arrangementer/kurser%20til%20private%20virksomheder/Pages/Iværksætter--og-vækstaften.aspx
Ellers kan du kigge nærmere på projekt Nordjylland, hvor jeg synes at kunne huske noget om gratis rådgivningstimer. Mv. Men kan ikke lige huske det 100%: www.projektnordjylland.dk
Svar
Statsautoriseret revisor - København
Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Jeg søger stadig bogholder til opstartshjælp i et par timer (og mulighed mere i fremtiden)
Har oprettet mig på Agera, som det blev anbefalet, men blev ringet op her ved 20 tiden,
blot for at få at vide at det ikke var til AdHoc opgaver ;((
Så kender du en I det nordjyske man kan hyre et par timer, så smid en mail
Thomas@zmarto.dk
// */
// ]]>
Hej Thomas.
Er du kommet i gang ?
Ellers har vi en liste af revisorer og bogholdere som sagtens kan hjælpe dig igang.
Men kender ikke deres timepris :)
De bedste hilsner
Rasmus
Svar