Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstarts hjælp søges (Dinero regnskab)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Skulle der være en venlig sjæl i nordjylland, man kan hyre i et par timer til at hjælpe med at bogføre/opsætte dinero.

Har kun grundlæggende erfaring med bogføring - men lærer hurtigt ;)

Har et lille nystartet ApS (april 2014), og har pt. ca. 40-50 bilag, som jeg ønsker bogført (Selve fimaet (Webshop) går først i luften om 1-2 måneder.

Er klar over at Dinero har kørt et tilbud med 2 timers hjælp fra bogholder (Men desværre var det før min opstart ;))

Kontakt: Thomas@zmarto.dk

Mvh Thomas (Hjørring) 

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Du skal være velkommen til at få et par gratis forslag på lokale bogholdereAgera.dk.

Indtast blot dine ønsker, og vi matcher dig med 3 dygtige lokale bogholdere, der vil give dig en pris.

Find en nordjysk bogholder her.

Agera.dk er en service af Amino.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 20:20

Hej

Så vidt jeg har forstået, får man gratis revisor hjælp til opstart af dinero, hvis man tegner et pro-abonnement.

Vh
Tim

PS.

HAVDE IKKE SET DEN SIDSTE KOMMENTAR, I DIT INDLÆG OMKRING AT DE VAR STOPPET MED DETTE TILTAG.

Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 21:39

Jeg søger stadig bogholder til opstartshjælp i et par timer (og mulighed mere i fremtiden)

Har oprettet mig på Agera, som det blev anbefalet, men blev ringet op her ved 20 tiden, 

blot for at få at vide at det ikke var til AdHoc opgaver ;((

Så kender du en I det nordjyske man kan hyre et par timer, så smid en mail

Thomas@zmarto.dk

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 22:49

Let urelateret afholdes der en række iværksætter og opstartsarrangementer i Nordjylland: http://www.bdo.dk/arrangementer/kurser%20til%20private%20virksomheder/Pages/Iværksætter--og-vækstaften.aspx

Ellers kan du kigge nærmere på projekt Nordjylland, hvor jeg synes at kunne huske noget om gratis rådgivningstimer. Mv. Men kan ikke lige huske det 100%: www.projektnordjylland.dk

Statsautoriseret revisor - København

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:37

Zmarto.dk:

Jeg søger stadig bogholder til opstartshjælp i et par timer (og mulighed mere i fremtiden)

Har oprettet mig på Agera, som det blev anbefalet, men blev ringet op her ved 20 tiden, 

blot for at få at vide at det ikke var til AdHoc opgaver ;((

Så kender du en I det nordjyske man kan hyre et par timer, så smid en mail

Thomas@zmarto.dk // */ // ]]>

Hej Thomas.

Er du kommet i gang ?

Ellers har vi en liste af revisorer og bogholdere som sagtens kan hjælpe dig igang.

Men kender ikke deres timepris :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)