Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt regnskabsprogram søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Thy multi service Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen

jeg har drevet virksomhed siden oktober og har hidtil brugt en lille simpel regnskabsprogram som har gjort det godt til mit behov nu står jeg så overfor at virksomheden er begyndt at vokse (opgave størrelser og mængder)

jeg søger derfor efter et nyt program der stadig er simpel da jeg ikke er en ørn til det med regnskab endnu. (gerne billig også hehe)

jeg vil dog gerne at programmet har lager styring og styre mine projekter f.eks. at jeg kan oprette et projekt og indskrive hvad jeg har brugt af vare og timer og derved oprette en faktura direkte derfra hvis dette er muligt.

jeg håber der er nogle derude der kan komme med nogle anbefalinger 

mvh. Troels 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person
Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:48

Hej Troels.

SALDI kan netop det du efterspørger, og kan fås fra 51,- pr. md. 

Du kan oprette en gratis løsning for at prøve det af.

Du er også velkommen til at ringe til os for at høre nærmere, 4690 2208 :-)

Mvh

Sarah

Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:28

Prøv Dynaccount

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 16:05

Jeg vil klart anbefale Economics, vi har brugt det i snart 2 år.

Og der er nogen udfald hist og her, som altid kommer nor man har travlt. Men til prisen får du et super godt program til regnskab.

Og hvis du ikke skal bruge direkte lagerstyring med mange forskellige vare på lager osv. kan du roligt kaste dig ud i det.

Men har du kunder i udlandet, køber ind fra mange lande. Så er det ikke noget godt program. Da det kun kan regne med 2 decimaler i indkøb og fakturering.

Det giver nogen udfordringer når man skal sende regninger til udlandet.

Men det er stadig langt billiger end "luksus" programmer der kan det hele.

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Tilmeldt 30. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Thy multi service Skrevet kl. 19:55

hej alle sammen

jeg er rigtig glad for jeres indlæg det er jo altid godt at få nogle input fra andre der står eller har stået i samme situation

Christian jeg er ked af at høre du har haft en dårlig oplevelse med e-conomic og også at jeres dialog er blevet så lang på denne tråd det var jo ikke helt meningen men sådan er det jo

Men endnu engang tak for jeres input nu vil jeg sætte mig at kigge på noget af det.

Med venlig hilsen

Troels Kristoffersen

Thy Multi Service

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej Troels

Hvis du er interesseret vil vi gerne introducere dig for vores administrationssystem der kan dække dine behov og vi tilpasser den gratis til dine behov så du lige præcis får dine behov dækket. Det er nemt at udvide løbende med dine behov i fremtiden og det koster heller ikke ekstra. Du må gerne kontakt mig på 25101616 eller mitat@albedosoft.dk for uforpligtende demonstration.

Med venlig hilsen, Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)