Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Linux-server expert til recover

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en server hos Hetzner, som er blevet blokeret grundet en portscanner åbenbart kører???

Derfor kan jeg kun tilgå den via Vserver...

Jeg er ikke stærk på Linux-administration og er derfor gået kold.

Det jeg søger en en måde hvorpå jeg kan hente filerne ud fra serveren, og også mysql-filerne.

således jeg kan flytte dem til en anden server.

Kan du hjælpe mig med det, eller henvise til en "how to do" side, vil jeg blive nærmest lykkelig.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:

Jeg har en server hos Hetzner, som er blevet blokeret grundet en portscanner åbenbart kører???

Derfor kan jeg kun tilgå den via Vserver...

Er al inbound og outbound trafik blokeret? Så bliver det svært at trække data ud... Men send mig en PM, så skal jeg da gerne tage et hurtigt kig på det.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I ikke får det løst er du oxo velkommen til, at skrive til mig så skal jeg få kigget på det

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Det er vigtigt at du ikke giver nogen adgang uden at du har udarbejdet en detaljeret arbejdsbeskrivelse, samt har fået afstemt forventninger ifht. ansvar, samt udførsel af opgaven.

Opgaven er ret simpel og enhver nogenlunde erfaring Linux admin vil kunne klare det med lethed ... Men det er også nemt at lave en fejl der koster dig alle dine data, Du skal nok ikke forvente at du får flere forsøg ... så hvis det er vigtigt så hyr nogen til at ordne det med det samme, og lad være med at forsøge dig frem selv.

Vi, https://www.mikjaer.com, tager 1000kr/t, men ofte vil det være langt billigere for dig blot at geninstallere serveren og smide din backup ind.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)