Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt det kedelige!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og tumler med ideen, om at starte for mig selv. Ideen er en form for teambuilding, men på den primitive måde. - Ud i skoven, mad over bål, vejledning i naturliv, og hvordan den kan bruges som ramme for primitive aktiviteter - gerne for både skoleklasser og firmaer mm. Jeg er pt i arbejde, så indtil videre er det på fritidsbasis (som det meste:) 

Jeg må indrømme at det der holder mig tilbage er "det praktiske" i forhold til økonomien. Jeg er talblind, og har ingen fornemmelse af hvordan økonomi hænger sammen. Hvordan med SKAT, indberetninger mm? Jeg kan ikke gennemskue hvor jeg finder det. Alt skal gå efter reglerne, men de er svære at finde. Hvordan mon jeg får et såkaldt CVR nummer, og hvad er det nu lige det er til for- hvad skal det bruges til? Kender i til noget sted hvor man fysisk kan gå hen og få iværksætterhjælp? 

Mvh Regitze

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Regitze

Tænk ikke på på det kedelige som en udfordring. Du kan lære det, og hvis du ikke vil lære det, kan du købe en til at gøre det for dig - eller din mor, kæreste eller onkel kan hjælpe.

Det med CVR kan du læse om her. Kik også på de andre sider som også har noget med det kedelige at gøre. Dette bliver hurtigt den nemme del af det at have en virksomhed.

Der hvor du skal bruge din tid er på alt det sjove - og lidt mere komplicerede. Lav nogle fantastiske oplevelsesture, find kunder der siger "Ja, det er lige sådan en tur vi har ledt efter" afhold turen og få gode penge i kassen.

Lav nye endnu mere spændende ture, måske er de lidt dyrere, men du tjener måske og flere penge på den ekstra gode tur?

Bare gå i gang

mvh

Mogens

Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret- jeg skal bruge min tid på det spændende- og det der i sidste ende er det der gør at jeg vil starte selv- Giver energi, og mod på mere. Tak for et opmuntrende svar:) 

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har hos fakturamanager.dk udviklet et koncept der passer perfekt til en som dig.

Vi tager os af alt det kedelige som fakturering, bogholderi, momsindberetning og udarbejdelse af årsregnskab.

Kig forbi vores hjemmeside og hvis det er noget du finder interessant er du velkommen til, at kontakte mig på tu@fakturamanager.dk eller ringe på 97960000.

Hvis du benytter dig af vores tilbud hjælper vi dig gerne med oprettelse af CVR. nummer, helt gratis.

Mvh Tim Ulrichsen

Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op! Anede ikke at sådan nogen som jer eksisterede, men har alligevel drømt om jer! Det lyder rigtig godt! Tusind tak for hjælpen!

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Reggitzersc:

Hold da op! Anede ikke at sådan nogen som jer eksisterede, men har alligevel drømt om jer! Det lyder rigtig godt! Tusind tak for hjælpen!

Det var så lidt :)

Send mig en mail, så skal vi nok hjælpe dig igang.

Vh

Tim

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reggitzersc

God men ny kræfter i branchen, vi er nogen der allerede har være i gang i mange år og har lave et opsæt som gør du kun skal interessere dig for koordinering, afvikling og evaluering af dine arrangementer.

Du må meget gerne skrive til mig på Brian.Oland@mail.com så kan jeg sende dig mere info om vores set-up.

Venlig hilsen

Brian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)