Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til leverandør

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej garvet Amino brugere!

Jeg søger hjælp til at finde en leverandør af brætspil. Jeg forventer ikke at nogen stifter en leverandør-aftale for mig, men gerne et lille fingerpeg i den rigtige retning. Jeg har allerede tæsket Google godt igennem, men desværre uden held. 

Jeg søger en dropshipping løsning, hvor leverandøren kan sende produktet direkte til kunden. Jeg ville foretrække at leverandøren befandt sig et sted i Danmark, eftersom jeg er af den overbevisning, at dette gør leveringstiden kortere, end hvis leverandøren havde jord i udlandet - forkert overbevisning?

Denne overbevisning kan måske også virke lidt paradoksal, eftersom de brætspil titler jeg er på udkig efter, ikke typisk er associeret med den almene spiller i Danmark ("Ludo", "Matador", "Klodsmajor", etc). Jeg leder efter brætspil titler som "The Resistance", " One Night Ultimate Werewolf" og "Dixit".

Jeg beklager hvis dette indlæg forekommer som en dublet af disse fora. Jeg søger altså hjælp fra nogen, som kender nogen, som kender nogen indenfor dette felt. :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)