Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være relevant, at jeg oprettede en masse website, der hver handler om en bestemt type elevplads og skabte noget godt og unikt indhold og bloggede på siden og så med tiden, brugte det til at linke direkte til mit website opsvinget.dk . Kunne det være en relevant måde at lave linkbuilding på?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:24

Nogen som kan komme med noget indput?

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:01

Forstår ikke helt din taktik. Hvorfor ikke oprette din hjemmeside med alle lærepladser og blogge om de forskellige emner - og så linke til din hjemmeside? Tror, det bliver meget mere overskueligt og effektivt.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 11:12

Hejsa, 

Hvis jeg forstår dig ret, så vil du lave nogle eksterne sider, og linke tilbage til din side opsvinget.dk?

Det kan være en rigtig effektiv metode til, at få nogle gode links. Du skal dog huske på flere ting. Spred dine forskellige sider ud på forskellige webhosts, så de kommer til, at ligge på forskellige IP'er. På den måde vil det i Google øjne se ud som om, at flere sider linker tilbage til din side, end hvis der bare var f.eks. 10 sider på samme IP, som din hovedside ligger på, som linker tilbage. 

Udover det så skal du huske på, ikke at bygge alle dine links til opsvinget på en dag, men sprede dem ud over en længere periode. Det kan anbefale at bygge flere forskellige former for links, så det ikke kun er links fra dine egne sider, som linker til siden. Du er på den måde mere sikker, hvis Google skulle straffe en af de metoder du bruger. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)