Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Webshop og kasseapparat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer og Ecommerce gurus

Jeg har en webshop løsning hos smartweb og har brugt at andet firma til kasseaparat.  Det er en større webshop og det har kostet i omegnen af 300.000 kr. allerede. Vi har fysisk lager på omkring 3000m2 og fysisk butik samtidig.

Problemet er at jeg føler jeg ikke selv har helt kontrol over web løsningen, og kunne godt tænke mig at høre lidt om jeres erfaringer på området. Hvad er en god løsning?  hvordan kører i jeres webshop med kasseaparat, fysisk lager liste, økonomi osv.

Hvis der er nogle af jer der vil dele jeres erfaring vil jeg sætte meget høj pris på det.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:45

Kan anbefale http://iadvice.dk/, når vi taler om webshop/e-commerce/kassesystemer.

Mvh.

Johannes

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 16:04

Mange tak for svaret Johannes. Det er ihvertfald et firma jeg vil tage kontakt til.

Jeg håber andre erfarne webshoppere vil dele deres viden og erfaring i denne tråd,  ikke bare for mig men også for andre som måtte læse med. Hvilke løsninger har i erfaringer med? og hvad fungerer bedst for jer?

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)