Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App (iOS og Android) udvikler søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har 2-3 ideer til anti sociale networking apps a lá Cloaq, Whisper og Secret.  Så i den forbindelse søger jeg en partner/ full stack developer (evt front-end),  der kan sit kram i iOS og Android ( vi kan bruge nogle mobile backend services som Parse eller Kinvey).

Jeg har brug for en dygtig koder som har lavet apps før og som er villige til at bruge nogle weekender/nætter på at gøre det færdig.  Vi kommer til at sidde sammen noget af tiden i København, så vi kan implementere og udvikle de forskellige features så hurtig som muligt.

Lidt om mig, jeg er lige blevet færdige på mine studier på CBS og min Master i England, og vil det næste år bruge alt min tid på at arbejde som iværksætter. Jeg har leget med wordpress, photoshop og code academy, men jeg kommer primært til at stå for marketing, udvikling og skalering.  Men jeg vil selvfølgelig også gerne byde ind med design og user interface.

Hvis du har lyst kan vi evt. Lege lidt med en af ideerne i en måneds tid. Jeg har fx allerede valideret min ide og vist min mock up til 30 personer i målgruppen  og har fået vigtig og positiv feedback. Så jeg mangler bare en person som kan kode det for mig. Jeg har desværre ikke mulighed for at betale løn endnu,  men til gengæld, vil jeg gerne tilbyde op til 30% partnerskab for den rigtige person som har lyst til at arbejde hårdt og som deler den samme vision.

Skriv gerne til mig herinde eller på min email (theis.dang@gmail.com) hvis du har nogle spørgmål, og fortæl lidt om dig selv og om hvorfor du kan se dig selv i projektet.  Og hvis du er i Københavns onrådet, pitcher jeg gerne min ide over en øl.

Tusind tak!

Mange hilsner

Theis

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 13:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)