Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klikhouse.dk gratis selvsalg af bolig

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Klikhouse.dk selvsalg af bolig Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vi har været igang i noget tid (klikhouse.dk), og gør hele tiden vores bedste for at tilpasse sitet til vores forbrugere. Derfor tænkte jeg, at vi selvfølgelig også burde få lidt feedback fra jer herinde på, hvad i evt. tænker kunne forbedres på sitet m.m. for at vi kan blive de bedste Big Smile

Konceptet:

Selvsalg

Klikhouse er skabt med henblik på, at det skal være gratis for boligsælgere at kunne finde en køber til deres bolig, derfor har vi valgt at ALLE kan oprette en gratis annonce med billeder.

Yderligere samler vi hver dag, de boliger der er kommet til salg fra ejendomsmæglerne rundt omkring i Danmark, for på den måde at kunne tiltrække boligsøgende, så de ikke skal lede flere steder.

Ved udmærket der er andre spillere på markedet, men så må vi jo bare gøre det bedre for at kunne blive de bedste Smile

Vi vil blive utroligt taknemmelig, hvis i gider giver bruge lidt tid og komme med feedback til os, så vil vi tage det med i vores næste update af siden.

På forhånd tak!!!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da umiddelbart fint ud, men få lige rettet "Abbonnementsbetingelser" til "Abonnementsbetingelser" :)

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Klikhouse.dk selvsalg af bolig Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas Smile

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner priser. 

Ved godt at det er gratis, men i har tilvagsprodukter der koster så vidt jeg kan se, og dem ville jeg gerne se inden jeg begyndte at udfylde en masse.

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Friedrich

Mange sælgere har lidt svært ved selv at vurdere hvad de skal gøre for at få deres bolig salgsklar, derfor kan det være en mulighed at overveje at tilbude dem en boligstylist samt tips til hvordan de kan salgsklargøre deres bolig.

Se mere på www.novadomus.dk, evt lav en konkurrent analyse på Robinhus

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Klikhouse.dk selvsalg af bolig Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin

Mange tak for din feedback, den bliver noteret ned. Og ja du har helt bestemt ret i, det vil gøre det endnu mere gennemsigtigt og overskueligt :)

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Klikhouse.dk selvsalg af bolig Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@Majse

Mange tak, det tror jeg bestemt du har helt ret i, og mange tak for linket til siden - Super idé! 

Er det dig der har dette firma?

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det ja, jeg kan også anbefale dig de bedste stylister i resten af landet hvis det er. Jeg arbejder på Fyn og hele Syddanmark

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Klikhouse.dk selvsalg af bolig Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay fedt!

Tager nok fat i dig, når vi når lidt længere frem med udviklingen på siden. Tænker man på den ene eller anden måde kunne komplimentere hinandens forretning Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot og overskuelig side, tror jeg vil smide min bolig derind når vi skal sælge Smile

Synes det er super godt i har samlet alle boliger et sted, men kunne måske godt tænke mig fra forsiden at der var lidt mere fokus på søgningen også. Men ellers et helt igennem genialt koncept, som jeg virkelig håber i får succes med. 

Ret god idé at i har en bred vifte af forskellige typer håndværkere m.m. rundt omkring i landet, da i på den måde hjælper brugerne hele vejen rundt.

God vind med projektet!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)