Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gelænderbutikken.dk - tager gerne imod feedback.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi nu har lanceret vor hjemmesiden Gelænderbutikken.dk i Danmark, modtager jeg meget gerne feedback på den.

Vi sælger diverse gelænderprodukter i glas til bl.a. altan og balkon.
Da vi udelukkende har salg via internettet er det selvfølgelig vigtigt for os at alt fungerer, ser tiltalende ud og er nemt at forstå. Specielt da vi har en funktion, der gør det muligt selv at designe sit gelænder online.

Selvom vor hjemmeside allerede findes i Sverige, Norge og Finland, så sætter vi pris på al feedback vi kan få. Nyt marked, ny mentalitet!

Har I tid og lyst, må I altså meget gerne kigge ind på vores hjemmeside. 

Mvh Sisse

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:52

Jeg synes det ser godt ud :-)

Held og lykke med siden.

Tilmeldt 2. May 14
Skrevet kl. 13:51

Mange tak for at du har taget dig tiden til at kigge på den!

-----

Er der andre der har lyst til at kigge ind på siden, så er jeg stadig meget glad for at modtage feedback. 

Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:12

Ser godt ud. Designede et gelænder ud fra jeres guide, og det virkede fint hos mig. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Fint, brugervenligt site :)

Tilmeldt 2. May 14
Skrevet kl. 08:20

RemiD og Robin Kofod Eggli - Tak for jeres feedback! Jeg sætter pris på at I har taget jer tiden. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 08:28

Vil sige at udfra standarden af sider der bliver lagt op til review, så er det der helt i top klasse, rigtig lækker placering af jeres fri fragt logo, man ikke kan undgå at se med det samme :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Reimer's Sales & Consult Skrevet kl. 08:46

Hej Sisse

Jeg prøvede at designe et simpelt hurtigt alm. gelænder og det tog mig ikke 5 min.....så siden virker fint.

Den hurtige pris tiltaler mig meget som forbruger, så en evt. ændring kan ses i prisen øjeblikkeligt.

Så alt i alt en flot side !!

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 09:15

Hej Sisse, 

Jeg har lige kastet et blik på din hjemmeside fra min telefon, og der ser det altså ret godt ud synes jeg. Det eneste jeg lige bemærkede er æ'et i jeres domæne-navn? I har vel også købt domænet med at ikke? :) 

Hilsen, 

Superdragen 

Tilmeldt 2. May 14
Skrevet kl. 09:26

Tak til både Jimmi Jensen og Reimer's. Det er altid skønt med positiv feedback, men mest glad er jeg for at I vil hjælpe. Så igen, tak!

Superdragen: Tak for hjælpen, vi har både domænenavnet: www.gelænderbutikken.dk og www.gelaenderbutikken.dk  - men nu opdagede jeg, tak være din hjælp, en fejl. www.gelænderbutikken.dk leder nemlig til vor svenske side, hvilket den jo absolut ikke skal. Så mange tak for det!! 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)