Da vi nu har lanceret vor hjemmesiden Gelænderbutikken.dk i Danmark, modtager jeg meget gerne feedback på den.
Vi sælger diverse gelænderprodukter i glas til bl.a. altan og balkon. Da vi udelukkende har salg via internettet er det selvfølgelig vigtigt for os at alt fungerer, ser tiltalende ud og er nemt at forstå. Specielt da vi har en funktion, der gør det muligt selv at designe sit gelænder online.
Selvom vor hjemmeside allerede findes i Sverige, Norge og Finland, så sætter vi pris på al feedback vi kan få. Nyt marked, ny mentalitet!
Har I tid og lyst, må I altså meget gerne kigge ind på vores hjemmeside.
Vil sige at udfra standarden af sider der bliver lagt op til review, så er det der helt i top klasse, rigtig lækker placering af jeres fri fragt logo, man ikke kan undgå at se med det samme :)
www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!
Jeg har lige kastet et blik på din hjemmeside fra min telefon, og der ser det altså ret godt ud synes jeg. Det eneste jeg lige bemærkede er æ'et i jeres domæne-navn? I har vel også købt domænet med at ikke? :)
Tak til både Jimmi Jensen og Reimer's. Det er altid skønt med positiv feedback, men mest glad er jeg for at I vil hjælpe. Så igen, tak!
Superdragen: Tak for hjælpen, vi har både domænenavnet: www.gelænderbutikken.dk og www.gelaenderbutikken.dk - men nu opdagede jeg, tak være din hjælp, en fejl. www.gelænderbutikken.dk leder nemlig til vor svenske side, hvilket den jo absolut ikke skal. Så mange tak for det!!