Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wallmob og Shopify ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra 4700
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Finkstore ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Meget simpelt spørgsmål, er der nogle herinde som har erfaringer eller viden om, man kan sætte en Shopify Webshop sammen med et POS system fra Wallmob?

Jeg syntes det er sindsygt svært at gøre sig klog på det her webshop halløj, men er kommet frem til at det skal være noget med en iPad som POS og et realtime lagersystem på webshoppen.

Håber i vil imødekomme mit spørgsmål :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:26
Fra 4700
Tilmeldt 18. Feb 14
Fra  Finkstore ApS Skrevet kl. 12:42

Shopify POS er på nuværende tidspunkt ikke tilgængeligt i Danmark :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56
Fra 4700
Tilmeldt 18. Feb 14
Fra  Finkstore ApS Skrevet kl. 14:58

Hej Thomas tak for feedback'en, grunden er at hverken jeg eller min kammerat har nogen som helst erfaring med webshops, og vi ville egentlig helst helt undgå at pille ved ting som kodning, så Shopifys løsning er fantastisk til nogle som os, der er ingen kodning, prisen er god, brugervenligheden er i top og så har de integreret facebook shop.

Ja der er mange fordele ved at vælge det, men jeg har desværre så ringe forstand på det og det er virkelig en jungle derude.

Jeg håber at vi finder nogle som kan lave det vi søger til en god pris samt et system som er til at finde ud af uden den store datamatiker  uddannelse.
(vil lige understrege at jeg er ikke fuldstændigt tabt, jeg er udemærket med en computer, jeg har lidt erfaring med Wordpress og lidt hjemmeside halløj.)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

Enkelthed koster. Shopify serverer en færdig og lukket pakke, og det er take it or leave it. (Dog har den ret mange udvidelsesmuligheder alligevel.)

For ca. en måned siden lavede jeg en webshop + POS synkroniseringsløsning, som var en kombination af Prestashop og EasyPOS fra danske Microcom. Det var en samarbejdspartner, der var tovholder i projektet, og jeg ved, han har gjort sig rigtig mange tanker om det her klassiske problem. Skal jeg stille om til ham?

Thomas

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:27

Thomas Hygum:

Enkelthed koster. Shopify serverer en færdig og lukket pakke, og det er take it or leave it. (Dog har den ret mange udvidelsesmuligheder alligevel.)

For ca. en måned siden lavede jeg en webshop + POS synkroniseringsløsning, som var en kombination af Prestashop og EasyPOS fra danske Microcom. Det var en samarbejdspartner, der var tovholder i projektet, og jeg ved, han har gjort sig rigtig mange tanker om det her klassiske problem. Skal jeg stille om til ham?

Thomas

Jeg tilslutter mig Thomas
Der er altid fordele og ulemper, men når det kommer til valget af webshop bliver man nød til at gøre op med sig selv hvad ens ambitioner er med projektet.

Hvis man på et tidspunkt ude i fremtiden gerne vil tilpasse / udvide eller tilføje/kombinerer med fysisk handel. kan man med fordel vælge et system der giver en den flexibilitet, med det for øje at et webshop skifte har en del udfordringer samt et tab af SEO / kunder et en periode.
som kan undgåes.

Vi har flere partnere der har lavet integrationer mellem FlexPOS og Webshops og langt de fleste kunder vi overtage skyldes at de har været for låst af en samlet pakke.

Håber i finde den rigtige løsning for jer ;) 

MVH Jacob Ipsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:04

Thomas Hygum:

Hvad ville du mene, at man kunne f.eks. i Prestashop, som man ikke kan i Shopify ?

Som jeg ser det virker det som om, Shopify netop leverer de nødvendige APIer til at man kan det samme, som man ville kunne på de platforme der kalder sig mere åbne.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27

Alt andet lige kan Prestashop modiferes mere.

Men det kan godt være, at Shopify kan det samme med API'er. Og den har endda webhooks, kan jeg se, som jeg brugte i Prestashop. Så min ikke det kunne lade sig gøre?

Thomas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)