Hej alle sammen. Vi er i opstartfasen af en ny webshop. I den forbindelse vil vi høre jer af hvilket firma i vil anbefale at bruge. Det skal være et firma som tilbyder en platform der er lige til at gå til. Vi har ikke erfaringer i at programmere, kun lidt grafisk snilde om man vil. Derfor vil vi gerne finde et sted som er bruger venligt, har flotte professionelle "temaer", billigt, tilbyder e-betaling, osv. Vi synes det er lidt af en jungle at finde rundt i. Tak vh Jimmy |
Opstart af webshop
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Jeg kan kun give dig ret. Det er en jungle at finde rundt i, især når man ikke kender til markedet. Jeg vil anbefale at du får lavet en wordpress-løsning. Det er både nemt og kan være billigt at starte med. Herudover er der rigtig mange muligheder for bl.a. templates som du selv nævner. Betalingen vil jeg råde jer til at få lavet via Epay. De kan give dig en løsning der kan tage imod alle slags betalingskort (mere eller mindre) og de er rigtig flinke til at hjælpe. Hvis du får brug for hjælp, vil vi hos web-udvikleren.dk altid være klar til at hjælpe jer med at udvikle en løsning. De bedste hilsner Mathias |
Hej Jimmy, Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre lidt nærmere omkring dit projekt og hvilke ønsker du har til din løsning, en webshop kan nemlig være rigtig mange ting. Giver du mig ikke et kald på 28 60 31 21, så kan vi lige bruge 5 minutter hvor jeg hjælper dig i den rigtige retning - naturligvis helt uforpligtende. Ha en god dag, Julian |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)