Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger assistance med Squarespace/hjemmeside...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at etablere en hjemmeside med udgangspunkt i Squarespaces' skabeloner, og vil høre om der er nogen der kan tilbyde lidt hjælp i den sammenhæng...? I København... 

Rent praktisk søger jeg råd ift.

-det grafiske layout; hvordan tager min kunst sig bedst ud?! Lige nu driller formatet/skabelonen ift. de forskellige størrelser mine malerier her... 

-den gode tekst; vigtigt indhold, skal der storytelling til eller hur?

- mangler nok også en god fotograf til at få taget de gode fotos af mine værker og evt. billedebehandling. 

Er selvfølgelig også lidt presset på tid, så skriv gerne til mig på FB; Tina Emcken. 

På forhånd tak. 

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 28
Fra  jakobplenge.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina!

Du kan jo give mig et kald på 21 19 16 24 så kan jeg snakke lidt med dig om grafisk layout og hvad du skal have i tankerne.

Med hensyn til teksten er det vigtigt at du forholder dig til din målgruppe, jeg ved ikke hvilken kunst du laver, men hvis målgruppen er nogle som oftest er personligheder der giver sig tid til at sætte sig og fordybe sig i teksten (også hvis teksten kan have noget sammenhæng med  værket), så sørg for at give dem muligheden for det. Men hvis det er lidt blandet, så ville jeg benytte mig af samme måde som en avis bliver opstillet, have en underrubrik med det mest vigtige, et lille referat af den fordybende tekst, for derefter at have din fulde tekst under eller et andet sted. (evt. "læs mere...")

Med hensyn til billeder, så har jeg ikke så meget med det at gøre. men hvis du sørger for noget ordentligt lys og med et godt kamera, så kan jeg godt redigere dem for dig! ;)

Håber at det hjælper dig lidt, ellers må du jo give et kald! 

- Jakob Plenge

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)